Monday, 30 December 2013

TARTAN PRINTED PANTS


Te spodnie kupilam kilka miesiecy temu i zalozylam je tylko dwa razy. Lubie ich material i patent ale jakos nie moglam sie do nich przyzwyczaic. Czesto tak mam, kupie jakas rzecz, pozniej musi pomieszkac w mojej szafie zamin zaczne ja nosic :) 

These pants I have worn only few times. I love tartan print, but sometimes when I buy something  - the item ends up on the bottom of my wardrobe. Then after few months when i find them is nice surprise that I have something new to wear :)

I'm wearing:
coat, hat: River Island
top: Pull and  Bear
pants: Next
shoes, gloves: Primark

Have a nice Monday,
Martyna

9 comments:

  1. całe zesatwienie jest wspaniałe!! Płaszcz genialny!! i buty


    pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,
    Ola

    ReplyDelete
  2. Świetne sa fe spodnie! Obserwuje i licze na rewanż ;?
    patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  3. Fantastycznie zestawiłaś te spodnie ;)
    Piękny płaszczyk !

    ReplyDelete
  4. piękny płaszcz, bardzo podoba mi się jego połączenie ze spodniami! ;)

    ReplyDelete
  5. Podoba mi się! Modernistyczna elegancja z nutką nonszalancji :)

    ReplyDelete
  6. pięknie! fantastyczne połączenie :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina