Friday, 8 November 2013

HOW TO STYLE YOUR BOOHOO CHRISTMAS OUTFIT

Swiateczne wystawy i kolekcje pojawily sie juz w sklepach. 
Ostatnio wraz z Boohoo stworzylam Swiateczny look. 
Bardzo lubie ten patent na swetrze - pepitka. Wydaje mi sie ze sie go kocha ablo nienawidzi. Spodnica, ten fason jest moim ulubionym w tym sezonie! Ja osobiscie wole prosty i klasyczny look. Zawsze ozdabiam go dodatkami, jak w tym looku postawilam na zgrany w kolorze zegarek, bransoletke i troche w kontracie naszyjnik. Calosc konczy kalepusz, ktory moge powiedziec ze w tym sezonie jest niezastapiony w mojej garderobie :) 

Christmas atmosphere already around shops and  in the town. 
I have chance to style my Christmas outfit with boohoo
My favorite dogtooth printed jumper , I think you love this print or hate it!  I would wear this  jumper with black massive knee skirt.
  My style - look "simple" but very stylish. Just like this outfit. 
To finish this look I would wear with matching watch, beautiful bracelet and stand out necklace
This season I can forgot about head accessories, like this hat.  

Have you got your favorite outfit? 

3 comments:

  1. idealny zestaw, połączenie wzorow swetra z naszyjnikiem świetne ;)

    ReplyDelete
  2. mam chrapkę na taką spódnicę, ale obawiam się, że mój tyłek wyglądałby niekorzystnie:(

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina