Tuesday, 5 November 2013

Choies Street Fashion Sketch


Znacie moze Choies srtonke internetowa ?
Ja wlasnie zastanawiam sie nad ich oferta, maja ciekawa kolekcje szpilek i fajne plaszczyki. 
Wlasnie cos takiego by mi sie teraz najbardziej przydalo! :))

Did you know Choies ?
Web page where you can buy all latest fashion trends from accessories , shoes, bags to lovely styled coats! 
I have put few items on my blog to show you that you can get full outfit from one place and look very fashionable. I'm in love with all clothes on Choies, I wish my wardrobe be full with their clothes.
I have one more great news about this Choies, when you register on website you receive points hat you can claim in your check out! How cool is that?!?!?!   

Choies Facebook Page.

Kisses, Martyna x

11 comments:

  1. Moj zerwony plaszcz z mojego akutalnego post jest z Choies. I nad tym czarym suitem tez sie zastanawialam. Ale one size mnie odstrasza. Zazwyczaj one size i tak wyglada tylko dobrze na 34 /36, a ja jestem powyzej. Ale poza tym mozna tam bardzo ladne ciuszki kupic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesze sie ze trafilam na osobe ktora tez ma ciuchu z Choies. Ja jestem zbyt nie bardzo przekonana na zakupy w sieci, ale coraz bardziej sie do nich przekonuje:)

      Delete
  2. Wow love it all


    http://style-squared.blogspot.ca

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
  3. Amazing taste girl!! Love this suit. xx

    ReplyDelete
  4. Nice and chic ítems! :)

    www.shareasecretmag.com

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Hi, honey! I invite you to take part in the Giveaway. The rules are simple , and a gift - it's gorgeous earrings!! I'm waiting for you here tini-tani GIVEAWAY

    ReplyDelete
  6. to be honest, i want it all!!! Now! ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina