Saturday, 5 October 2013

Racism in the Fashion Industry?...


Kilka dni temu zostalam poproszona o krotki wywiad na temat rasizmu w modelingu. 
Szczerze powiem ze od malego dziecka widzialam siebie przez kamera. Zawsze chcialam pozowac i miec robione zdjecia... ;)
Mieszkajac w Polsce nigdy mi sie jakos nie udalo osiagnac mojego celu. 
Z czasem dalam sobie z tym spokoj ze wzgledu na moj wiek i w sumie dla tego powstal moj blog. 
Mieszkajac w UK nigdy nie myslalam ze uda mi sie osiagnac jakis sukces, wyjechalam jak w sumie wszyscy, za lepszym jutrem.
Kiedy moj blog zaczal odnosic jakis tam "sukces" oraz po kampani reklamowej z New Look wszystko jakos sie inaczej potoczylo. Kariera w modelingu przyszla z nienacka i nie wazny byl moj wiek. 
Wydawalo mi sie na poczatku, jak to ja,...Polka..., mieszkajaca w UK ma jakiesz sanse w porownaniu z Angielkami. Jednak szybko ta mysl mi przeszla, bo w sumie jesli agencja szuka odpowiedniej dziewczyny do ich kampani, to nie wazna bardzie w tym czasie narodosows.
Jesli machcie chwilke to zaprszam na maly artykulik ze mna na The Backbencher  . 

Few days ago I was asked to answer questions about Racism in Fashion industry. 
To be honest when I first start modeling I was wondering if I have any chance with other girls...just because I'm polish girl living in UK. But with time, my nationality wasn't rally a problem. 
If you are interesting, you can read all interview on The Backbencher. 

Have a nice Saturday,
Martyna



8 comments:

  1. Super!serdecznie gratuluję:))

    ReplyDelete
  2. Swietnie jestem z Ciebie dumna!!!

    ReplyDelete
  3. Jak to się mówi, dreams come true :D

    ReplyDelete
  4. Just found your blog!

    Do you want to follow each other? Just let me know! See you soon and kisses xxx

    http://lipschic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina