Sunday, 27 October 2013

OUTFIT OF THE DAY


Dzisiaj bedzie "look of the day".
 Moj ulubiony styl to wlasnie oversize swetry lub koszulki. Sweter ten otrzymalam od Chiara Fashion w ramach rozdania dla Blogerow. Polaczylam go z ostatnim trendem jaki jest tartan. 

Today's look of the day.
I'm wearing Chiara fashion oversize jumper, that I received as a bloggers giveaway. I styled my jumper with very fashionable trend which is tartan. 

I'm wearing: 
shirt: YSL
trousers: Next 
hat: River Island
shoes: Primark
necklace: eBay

16 comments:

  1. sweter pasuje do CIbeie idealnie!

    ReplyDelete
  2. swietna kombinacja! podobaja mi sie te spodnie!

    ReplyDelete
  3. Świetne połączenie, kapelusz nadaje stylu całości!


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    ReplyDelete
  4. fantastyczne spodnie i sweter,sama chętnie bym się tak ubrała:)

    ReplyDelete
  5. Superaśne masz te portaski ;)

    ReplyDelete
  6. ale mi się podoba!!!! super zestaw, od butków po czubek kapelusza :)))

    ReplyDelete
  7. Bardzo mi się podoba. Kapelusz to prawdziwa wisienka :)

    ReplyDelete
  8. Me encanta el look!! Muy guapa!
    Un beso

    ReplyDelete
  9. połączenie swetra i koszuli boskie! ;d

    ReplyDelete
  10. this is such a gorgeous look! The colour of that jumper is just divine!!!

    ReplyDelete
  11. love your hair!!!!great look!http://lynnsprettymess.blogspot.de/

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjna stylówka :)) Marzą mi się takie spodnie <3

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina