Tuesday, 30 July 2013

OLD C&A SHIRT


Koszula ta jest juz w mojej szafie chyba z 10 lat. To znaczy byla u mojej mamy w szafie i jakos przez przypadek znalalza sie u mnie ....:P 
Podoba mi sie jej kolor, fason i te podwijane rekawy. Idealnie spasowala mi to tych spodenek. 


This shirt is in my wardrobe for about 10 years. I mean it was in my mums wardrobe and for some reason end up in mine....:P
Love color of it, shape and folded sleeves. It look perfect with my shorts. 

I'm wearing: 
shirt: C&A
shorts: Topshop
shoes, bag, necklace: Primark 
watch: River Island

15 comments:

  1. świetna stylizacja,koszula jest rewelacyjna!:))
    i nie wyglada na swoje lata;)

    dziękuję za odwiedziny;)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. fajny zestaw :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Beautiful outfit, lovely hair - you look still better and better!:)

    ReplyDelete
  4. piękna!!! obłędny look!

    ReplyDelete
  5. mnie też się podoba ta koszula

    ReplyDelete
  6. Super zestaw wyszedl z ta koszula!

    ReplyDelete
  7. super look! koniecznie chcę takie buty <3
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. wygladasz fantastycznie i zakochalam sie w Twoich butach
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina