Monday, 11 March 2013

REVIEW OF AA COSMETICS



Witajcie, po kilku tygodniach uzywania kosmetykow AA chce sie z Wami podzielic moja opinia.
Moja cara jest bardzo wrazliwa wiec musze uwazac jakich kosmetykow uzywam. 
Kren na dzien i na noc moge szczegolnie polecic osoba ktore maja problemy z sucha cera. Krem ten nawilza cere oraz swietnie sie wchlania. Jesli zastanawiasz sie nad tym jak utrzymuje sie makeup na nim, to moja odpowiedz jest taka : nosze makeup caly dzien i nic sie nie rozmazuje i cera nie swieci sie.  

Krem pod oczy, niestety ten jest dla mnie za slaby :( moze dla osoby o innej cerze ten krem bylby doskonaly. 

Tonik oczyszczajacy, mleczko do dekamijazu oraz zel do mycia twarzy spisuja sie rewelacyjnie.
Nie sa za bardzo "agreswyne" dla skory,  jesli wiecie co mam na mysli. Jesli masz problemy z sucha skora to czesto po uzyciu takich preparatow cera jest napieta i przesuszona. 
Te sa bardzo delikatne i sprawdzaja sie w stosowaniu.
Mleczko do demakijazu jest bardzo delikatne i nie szczypie podczas demakijazu oczu. 

Krem do rak i balsam do ciala ktory juz sie mi skonczyl :)) Oba produkty szybko sie wchlaniaja w skore , ladnie pachna, a zwlaszcza ten kokosowy krem do rak ;)

Emulsja natluszczajaca , idealna do kapieli jesli lubisz siedziec w wannie ;) a nie bardzo lubisz wcierania w siebie balsamow. Efekt-skora jest nawilzona i bardzo delikatna w dotyku. 

Today's post it will be about AA cosmetics
My skin is very sensitive and I need to be careful what I'm using.

I have few products from AA cosmetic's and this is my review:

Day and night cream, stay on all day, is easy to apply and very quickly absorbed to skin.
Cream is great as a base under makeup. 

Eye cream is a bit weak  for me. 

Products to wash my face are perfect. Cleansing Milk, Tonic and Gel are very soft. I don't have "dry skin" feeling after when I use them. 

Hand cream and body moisturizer are great. Fragrance is very nice and the absorbed very quick in to skin.  

3 comments:

  1. Polska sprawdzona firma:)

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie również polecam ich krem do rąk, jeśli chodzi o tego typu kosmetyki jestem bardzo wymagająca, testowała wielu producentów i AA jako jeden z nielicznych spełnia moje wymagania. Zaufam Ci, spróbuję ich mleczka i toniku, bo również mam problem z suchą skórą. Oby były skuteczne ;)

    Ro.
    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadziej ze kosmetyki beda odpowiednie dla Ciebie tez!

      Delete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina