Saturday, 23 February 2013

NEW IN RIVER ISLAND AND PRIMARK






Moje nowe nabytki. 
Kiedy tylko na RI wystawie pojawila sie ta neonowa marynarka/plaszcz wiedzialam ze musi byc moja. W sumie nie planowalam zakupow ale kiedy juz ja mialam na sobie wiedzialam ze musi sie znalezc w mojej garderobie ;)) 
Reszta kupiona pod katem wakcji ktore juz tuz tuz ;))

New in. 
When I saw this neon blazer on RI window display I didn't wait long to buy it! 
Love the color and shape of it.
Because my holiday is in 3 months I buy few new tops , skirt and dress. 

1, 5  River Island
2, 3,4  Primark

20 comments:

  1. Replies
    1. love this season's black and white look with neon accessories!!

      Delete
  2. Great!


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dobrze, że kupiłaś tą marynarkę bo jest piękna :)

    ReplyDelete
  4. awesome shopping!
    Corset GIVEAWAY on my blog!
    S

    ReplyDelete
  5. Ohh Ty niegrzeczna !:P mialas nic nie kupowac hihih xxx
    Do jutra :)

    ReplyDelete
  6. pasiak z primarka<33
    musze chyba odswiezyc moja szafe przed wiosna ,bo nie ma w niej ani jednej rzeczy w paski :P

    ReplyDelete
  7. Ooo loving that jacket!! Great buys :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete
  8. wszystko z Twoich nowości bym przygarnęła ♥

    ReplyDelete
  9. MMMMM!!! Ten żakiecik jest boski!!!!!

    ReplyDelete
  10. Żakiet i spódnica są super ! :)

    ReplyDelete
  11. żakiet i spódnicę bym zgarnęła. Podobne żakiety w Polsce widziałam w Mohito, za taką spódnicą chodzę już jakiś czas i jeszcze nie znalazłam

    http://niezwykla-kura-domowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pieknie Ci w tym zakiecie Martyna x :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina