Sunday, 6 January 2013

PERFECT DIET ?!


Nowy rok, nowe postanowienia na zrzucenie zbednych kilogramow...a co powiecie na caly rok utrzymywanie formy chodzac na silownie lub gimnastyke w domu? 
W radio i telewizji pojawilo sie juz tyle reklam na ta idealna "DIETE CUD". Wedlug mnie nie tylko dieta pomoze nam pozbyc sie zbedych kilogramow ale  wlasnie gimnastyka. Sosujac diete zawsze jest ryzyko efektu jojo wiec czemu sie glodzic a pozniej jesc 2razy wiecej. 
Ja chodze na silowne juz od kilku lat oraz biegam w dni wolne od pracy. To mnie trzyma w formie. 
Nie musze stosowac zadnych diet ,a kto mnie zna to wie ze uwielbiam slodycze a zwlaszcza czekolade i carrot cake :)

New year's resolution lose weight?!? .... what about going to gym all year round or exercise at home? 
Now especially after Christmas everyone want to lose few kilograms , but after few weeks everyone  are fed up, stop the diet and put back on even more  kilograms than before. 
I have exercise for few years now, going to gym and running around my estate. 
I don't have any special diet and everyone who know's me they know that I love chocolate and carrot cake ;)

Have a nice day! 
Martyna 



18 comments:

  1. Ja tak jak i Ty utrzymuje dietę (no może nie ścisła, bo słodycze również uwielbiam, chociaż staram sie ograniczać) i cwicze cały rok :)
    Uwielbiam kiedy w okresie marzec, kwiecień, maj na aerobiku i ścieżkach w lesie robi sie tłoczno ;)
    Ruch to dla mnie postawa- nie umiem żyć bez codziennych ćwiczeń !
    Swietne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  2. dokładnie podzielam Twoje zdanie, nie czegoś takiego jak dieta cud! kobiety ślepo wierzą, że wezmą tabletkę usiądą na kanapie przed tv podjadając pączka a kilogramy polecą! wysiłek fizyczne to podstawa! pozdrawiam A.

    ReplyDelete
  3. zaczelam cwiczyc ale jak narazie wszystko mnie boli:) oby bylo lepiej z czasem

    ReplyDelete
    Replies
    1. miesnie nie sa przyzwyczajone, bedzie dobrze. Nie zniechecaj sie zakwasami :)

      Delete
  4. Ja schudłam 7kh po prostu zdrowiej jedząc i chodząc na siłownię, ale od miesiąca znowu pofolgowałam ;(

    ReplyDelete
  5. Zdrowe posiłki+ruch - sama właśnie wcielam w życie moje postanowienia noworoczne:]Głodówki nie są dobre ani na dłuższą ani na krótszą metę,fakt można szybko zrzucić parę kg ale tak jak napisałaś za chwilę pojawia się efekt jojo więc cały wysiłek idzie na marne:)

    ReplyDelete
  6. to Twoje stare spodnie czy Twojego mężczyzny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha , te spodnie kupilam dla mojego kolegi po choinke, taki prezent z jajem :P
      pozyczylam je od niego na cel posta ;)

      Delete
  7. Kochana zazdroszcze Ci tej pieknej sykwetki. Tez musze zawalczyc by cieszyc sie fajna figura w tym roku:)

    ReplyDelete
  8. zgadzam się podstawa to ruch, a odpowiednie żywienie też jest istotne, ale jeśli zbyt restrykcyjne postawimy sobie granice to pewnie szybko się z postanowień wycofamy, lepiej więc podejść z głową i nie liczyć na zgubienie w miesiąc 10 kg ;)

    ReplyDelete
  9. Kochana popieram :) Ruch to zdrowie :) Szkoda tylko, że tak mało jest czasu na regularne ćwiczenia...

    ReplyDelete
  10. Życzę powodzenia!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. uśmiałam się widząc te zdjęcia.
    zgadzam się z Tobą całkowicie. uważam, że robienie postanowieć noworocznych jest bezsensu - jeśli ktoś chce coś zmienić, osiągnąć to czas nie ma znaczenia!
    i nie chodzi tylko o odchudzanie :)
    PS : Te spodnie należały kiedyś do Ciebie ?

    ReplyDelete
  12. Smieszna fotka. Ja zawsze mam troche problemy jesli chodzi o entusjazm i sport. Ale staram sie choc raz w tygodniu pojsc na plywanie albo aerobic.

    ReplyDelete
  13. When I was younger I was really crazy about the gym at the beggining of a new year. But now I am just to lazy. :)

    Kisses, Lucy:)

    ReplyDelete
  14. If some one wants expert view about running a blog then i advise him/her to visit this blog, Keep up the nice job.
    Look into my site vacations

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina