Sunday, 30 December 2012

CERA ATOPOWA AA KOSMETYKI


Dzisiejszy post nieco inny. 
Od dawna uzywalam kremow z serii AA. Najwiekszy problem jaki mam to - nie sa dostepne w UK. Zawsze prosilam mame zeby wyslala mi kilka kremow lub podczas pobytu w Polsce kupowalam sobie kilka tubek. 
Pewnego dnia kiedy krem juz sie skonczyl a nie mialam nowego opakowania postanowilam ze kupie sobie jakis krem na miejscu.Niestety nie wyszlo to na dobre, wydalam fortune na roznego rodzaju kremu i wszystkie nie pasowaly mojeju rodzaju cery. 
Pewie wiekszosc z Was ma problem z dobraniem odpowiedniego kremu lub tez makeup. 
Moja cera jest mieszana, policzki mam suche a czolo, nos i broda tluszcza sie.  

Ten krem z serii AA jest idealny. Moja cera wrocila do normy, skora na czole juz sie nie swici , okolice oczu sa nawilzone- bo to tez bylo moja zmora, idealnie nadaje sie pod makeup.

Wy tez macie jakis swoj ulubiony krem? Pwiedzcie jak dbacie o Wasza cere!

8 comments:

  1. Masz piękną cerę i zastanawiałam się kiedyś jakiego kremu używasz. Właśnie miałam kupić jakiś żel do mycia twarzy, ale zapoluję na to mydełko. Obecnie jestem na etapie poszukiwania odpowiedniego kremu bo moja cera jest bardzo kapryśna.

    ReplyDelete
  2. moja cera, tak jak Emy Mii, jest bardzo kapryśna, byle jaki krem i od razu pojawiają się nowi wrogowie na mojej buzi. Cerę mam mieszaną i obecnie używam kremu migdałowego z Ives Rocher, jednak poszukiwania ideału nadal trwają.

    ReplyDelete
  3. Ema Mija i Ania G : ze mna tak samo, od czasu jak bylam nastolatka zaczelam stosowac AA kremy. Z wlasnej glupoty i lenistwa nie kontynuowalam ich zakupu, bo pomyslalam ze moze czas na zmiane na cos innego. Zaczelo sie od stosowania Nivae, Loreal, Olay, pozniej siegnelam po cos troszke z wyzszej polki jak Avene oraz Dermalogica. Nie moge powiedziec bo wszystkie kremy sa dobre ale nie dla mojej cery. Wrocilam wiec do moich AA kremow :)
    Pozdrowionka dla Was!

    ReplyDelete
  4. raczej nie stosuje kremow firmy aa, kiedys uzywalam mleczka do demakijazu z jednych z ich linii i bardzo draznilo mi skore
    mam podobne problemy jak te ktore opisalas - w niektorych miejscach skora jest przesluszona, a w tzw. linii t czyli czolo, nos, broda skora jest bardziej tlusta, swiecaca sie
    na rozwiazanie tych problemow stosuje kremy od vichy - normaderm tez swietnie sie spisuje, chociaz pod oczami zwykle najlepszy jest dobry krem do stosowania na noc

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie jest identycznie z okolicami oczu, lubie jak mam nawilzona skore pod oczami ;)

      Delete
  5. Ja od dawna używam Avene i nie zamienialabym na żaden inny krem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez je kiedys uzywalam ale jakos przestaly dzialac na mnie ;)

      Delete
  6. Vēl ir kādas atsauksmes????

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina