Wednesday, 14 November 2012

MY COLLECTION OF LIPSTICKS


Oto moja mala kolekcja szminek. 
Lubie experementowac z kolorami ale na co dzien wole cos bardzo w kolorze naturalnym. Uwielbiam odcienie pomaranczowego oraz nude jak zreszta widac ;) Ostatnim nabytkiem jest ciemno fioletowy kolor Cyber z MAC. Wyglada super na ustach. 
Od lewej: Versace, Versace, MAC,MAC, MAC, Lancome, Rimmel, Vivo, Rimmel, Rimmel, MUA, MUA. 

That's my collection of lipsticks. Daily I love to have natural color on my lips, as you can see. Most of my lipstick got nude or orange color. 
My latest buy is MAC-Cyber -dark purple shade. Look great! 
from left: Versace, Versace, MAC,MAC, MAC, Lancome, Rimmel, Vivo, Rimmel, Rimmel, MUA, MUA. 






28 comments:

  1. piękne kolory, zwłaszcza te korale :>

    ReplyDelete
  2. z fioletami to bywa różnie ;) ale jestem bardzo ciekawa jak wyglądają na twoich ustach, może nam je kiedyś pokażesz? :)
    za to czerwienie i korale są piękne, no i spora ta kolekcja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyłączam się do prośby. Jestem również bardzo ciekawa jak wyglądasz z fioletową szminką :)

      Delete
    2. jasne, dajcie mi troche czasu to zrobie jakies fotki i pokaze Wam jak sie prezentuj fiolety :))

      Delete
  3. Piekna kolekcja :) sama chyba zrobie podobny post :) fajny pomysl !:) x

    ReplyDelete
  4. Ten fioletowy MAC to jest dopiero hardcore!
    Z których pomadek jesteś najbardziej zadowolona??

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze powiem ze bardzo odpowiada mi Rimmel- koralowy kolor :) zdj nr3- kolor po srodku

      Delete
  5. Wauw, what a collection, very nice!

    www.denbelle.blogspot.be

    ReplyDelete
  6. ja bardzo lubię jasne kolory na ustach!:))
    Ale Twoja kolekcja jest boska!!:)
    zapraszam na nowy pościak:)

    ReplyDelete
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    ReplyDelete
  8. spora kolekcja, ja nie mam ani jednej szminki hihi, wolę błyszczyki:) A.

    ReplyDelete
  9. Wow!Świetna kolekcja:)Te fiolety mnie zaintrygowały;)

    ReplyDelete
  10. piękne zdjęcia!
    zobacz również piękne sukieneczki z eko skórki idealne do świetnych stylizacji na adrzejki i sywlestra!

    ReplyDelete
  11. U got a really nice collection; )

    ReplyDelete
  12. gdybym sie wymalowala takim fioletowym pewnie wiekszosc mialaby ze mnie ubaw:D ale roz z mac'a mnie zauroczyl:)

    ReplyDelete
  13. fajna kolekcja;D


    pozdrawiam:):):)

    vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. uwielbiam szminki MAC mam chyba z15 kolorow lol Ty tez widze masz obsesje na punkcie szminek:) Martyna to kiedy jakas kawa na miescie ?

    ReplyDelete
  15. kurcze ile szminek! ;d ja jakoś się nie potrafię przekonać do szminek ;d wole pomadkę i tyle ;d

    ReplyDelete
  16. Pokaźna kolekcja! Najbardziej podoba mi się ta mocno czerwona z MAC! :)

    ReplyDelete
  17. Oo wow! chciałabym tyle mieć szminek<3

    ReplyDelete
  18. So many pretty shades!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  19. widzę, że masz tak samo jak ja na ich punkcie bzika:)

    ReplyDelete
  20. Kolekcja robi wrażenie!! :D

    ReplyDelete
  21. Wow, amazing collection, great purple shades :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina