Monday, 15 October 2012

WOOL SKIRT



Na chlodniejsze dni mam swietne rozwiazanie. Kupilam ta spodnice w zwszlym roku i wiedzielam ze uzyje ja jeszcze nie raz. Jest ciepla i ma idealny kroj.
Idealnie pasuje do mojego welnianego swetra. 

I bought this skirt last year and I was sure that I will wear this skirt many times. This wool skirt is very warm and got perfect shape. 
Look perfect with my wool sweater. Great idea for cold autumn days.

I'm wearing:
skirt, jacket: Primark
sweater: Brave Soul
boots: Republic

25 comments:

  1. Dobry pomysł, trzeba się dogrzewać na wszystkie sposoby :)

    ReplyDelete
  2. Moda na te spodnice chyba wraca co pare lat, bo pamietam jak moja mam taka miala, jak bylam dzieckiem:) Fajne buty!

    ReplyDelete
  3. Przepieknie Ci w tych kolorach i takim kroju spodnicy! Ja tez bardzo lubie takie spodnice, do kurtki skorzanej sa idealne na jesien. Swoja zlowilam w sh bo w sklepach nie bylo jakis wartych uwagi :)

    ReplyDelete
  4. Genialna! Nie lubię używać takich słów w odniesieniu do ciuchów - ale w tym wypadku muszę:D

    ReplyDelete
  5. Spódnica jest rewelacyjna i doskonale na tobie lezy

    ReplyDelete
  6. Ależ świetna ta spódnica! Niby nic, a jednak robi ogromne wrażenie! Obserwuję

    ReplyDelete
  7. wyglądasz świetnie! Aż mam ochotę iść na zakupy i poszukać takiej spódnicy!

    ReplyDelete
  8. Swietn jest i Tobie w niej bardzo dobrze :)
    P.S
    Ciesze sie juz na sobote !x

    ReplyDelete
  9. Great look my dear! Loving your skirt, looks perfect with that burgundy sweater and the leather jacket gives this look an edgy twist and creates super cool texture play! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  10. świetne rozwiązanie na zimne dni, spódnica super się prezentuje:) A.

    ReplyDelete
  11. Cieplutki zestaw :)
    ładniutki :)

    ReplyDelete
  12. spódnica jest mega oryginalna i na pewno cieplutka;)
    pozdrawiam:*

    Ola

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam wełniane rzeczy a ta spódnica wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  14. Rewelacja bez dwóch zdań! i zdjęcie też samo w sobie jest świetne!!!

    ReplyDelete
  15. Ooo jaka piękna!!!! Musi Ci być w niej cieplutko :))

    ReplyDelete
  16. wooow love the skirt, looks great on you!

    ReplyDelete
  17. That is such a cool skirt! you styled it perfectly!

    http://sarassweetstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. piękna dzianinowa spódniczka:)! idealna na jesień:) ohh tak mi się bardzo podoba ta zielona bluza od Kenzo:)

    ReplyDelete
  19. I like that wool skirt- perfect for fall/winter

    ReplyDelete
  20. ojej mam tyle zaleglosci a tu tyle pieknych stylizacji, no nic trzeba nadrabiac ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina