Tuesday, 16 October 2012

LOOK OF THE DAY 16.10.12








Taka jesien to ja moge miec codziennie! 
Uwielbiam przechzdzki w takie sloneczne ale mrozne dni. Wlasnie takie chwile nastrajaja mnie do zimowego klimatu. Szczerze powiem to juz nie moge doczekac sie na swieteczny market w Manchesterze, grzane wino, niemieckie kielbaski i zapach cynamonu!  To jest to!

This is UK autumn!
I would love to keep this weather like today every day. Warm day but you can feel icy air. 
Not long now till to Christmas Market will be open. I really cant wait for mulled wine, Germany sausages and smell of cinnamon!  

I'm wearing: 
jacket, skirt: Primark
shirt: g21
bag: Zara
boots: New Look

kisses and have a nice day! 
Martyna

18 comments:

  1. Ładna kurtka, wyglądasz doskonale w olowkowych spodnicach

    ReplyDelete
  2. Świetna ta skórzana wstawka w spódnicy!
    W ogóle cały look bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi się spódnica. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. kurtka i torebka super ogolnie bardzo fajny zestaw :D pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Taką czarną spódnicę, widziałam w Tesco w Polsce.

    ReplyDelete
  6. Ty to zawsze cos fajnego wynajdziesz w Primarku ;) spodnica jest swietna, slyszalam ze sie widzimy w sobote :D:D

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjna kurteczka i botki :) A ja sobie też kupiłam fajne botki w New Look :)))

    ReplyDelete
  8. Lovely look Martina !
    Can't believe this jacket from Primark :)
    they do now amazing and very fashionable stuff i need to pop in there or maybe we can even to it together?
    Irena
    xx

    ReplyDelete
  9. I'm so loving the leather! you totally rocked this outfit girl!

    http://sarassweetstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Spódnica jest boska, bardzo mi się podoba, ideał. Cały zestaw bardzo ładny

    ReplyDelete
  11. Pięknie i z klasą:)Chyba muszę się rozejrzeć za ołówkową spódnicą;)

    ReplyDelete
  12. jak zwykle wygladasz powalajaco :))

    ReplyDelete
  13. Kurcze no nie wierze ze ta kurtka jest z Primarka!? Dawno ja kupywalas?? buziole x

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina