Wednesday, 10 October 2012

LOOK OF THE DAY 10.10.12





Kolejny stroj dnia. 
Dzisiaj jest moja ulubiona koszula z H&M ktora moge spokojnie polaczyc ze wszystkim w mojej szafie. 
Uwielbiam jej kolory i patenty. Kolor tej bluzki oddaj moje terazniejsze nastwaienie do zycia. 
Szkoda tylko ze przeziebiona jestem ;)


Look of the day.
Today I'm wearing my favorite H&M shirt. 
I love colors and print on it. Makes me feel happy and very positive.

shirt: H&M
skirt: Internacionale
shoes, necklace: Primark   

21 comments:

  1. bardzo kobieco i szalenie zgrabnie wyglądasz w tej spódnicy,fajne foty!

    ReplyDelete
  2. So beautiful,I love your accesories:)

    ReplyDelete
  3. świetna spódnica! właśnie takiej szukam :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie, podoba mi się połączenie mocnej bluzki i delikatnego dołu w postaci oliwkowej spódnicy

    ReplyDelete
  5. Na wiele fajnych sposobow mozna nosic ta spodnice-super :)

    ReplyDelete
  6. Ładnie wyglądasz. :) I podoba mi się ta koszula, w świetnym kolorze - idealnym na takie dni.

    ReplyDelete
  7. pięknie wyglądasz- bardzo kobieco, koszula jest świetna, idealnie nadaje charakteru całej stylizacji:) pozdrawiam A.

    ReplyDelete
  8. kolory mile widziane w każdej porze roku. :) ja do tej pory żałuję, że nie kupiłam tej koszuli.
    wracaj szybko do zdrowia Martynko! :)

    ReplyDelete
  9. Great look my dear! Love your shirt!! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam Cię w takich kolorach :)) Spódnica cudna-bardzo kobieca :)

    ReplyDelete
  11. ale ta spódnica genialnie na Tobie leży <3

    ReplyDelete
  12. świetny naszyjnik ;d


    www.circlemotel.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam tą koszulę na Tobie!!! Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  14. Slicznie Ci w tych kolorach :)

    ReplyDelete
  15. nice post!
    just found your amazing blog :) would you like to follow each other? :)

    Journal J

    ReplyDelete
  16. ohh ta koszula <3 Pieknnie Ci w niej x

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina