Monday, 22 October 2012

HAIR BOW







Dzisiaj wracam z postem, jak ulozyc sobie wlosy w ksztalcie kokardki.
Potrzebne Wam beda : kilka wsowek, moze "motylki" klamerki do wlosow, gumka do wlosow oraz grzebien.
Pierwsze rozczesz wlosy, upnij je dosc wysoko w kucyka, ale nie przeciagaj wlosow do konca. Zostaw kosmyk wlosow z przodu glowy. Nstepnie czesc wlosow ktore mamy przeciagniete przez gumke rozdziel na dwie czesci. Pozostala czescia wlosow przeciagnij do tylu. Upnij wszystko wsowkami i gotowe. 

Today's post is about how to create hair bow. 
Follow the instructions on pictures.

29 comments:

  1. Dzięki za instrukcję...będę próbowała zrobić córce ;)

    ReplyDelete
  2. Wydaje się dość proste ;)

    ReplyDelete
  3. A w życiu bym nie dała rady zrobić sobie takiego cudeńka. :)

    ReplyDelete
  4. Looks cute! & love the Lola perfume from Marc Jacobs, he smells awesome!

    www.denbelle.blogspot.be

    ReplyDelete
  5. o tak, kokarda super się prezentuje i fajnie się sprawdza podczas upałów czy na jakieś imprezie:) A.

    ReplyDelete
  6. Wow super, szkoda ze na moich wlosach taka nie wyjdzie. Imprezka byla super, fajnie ze sie poznalysmy w koncu xx

    ReplyDelete
  7. Wygląda to super jestem ciekawa czy ja z moją cierpliwością dam rade wyczarować to cudo na włosach :)

    ReplyDelete
  8. SUPER ! Świetnie Ci w takiej fryzurce :)

    ReplyDelete
  9. Super Ci w takiej fryzurze !! Dzieki za sobote raz jescze bylo super i oby powtarzalo sie takie spotkanie jak najczesciej :)

    ReplyDelete
  10. śliczna kokardka-ja próbowałam nie dałam rady:):):)

    ReplyDelete
  11. Great tutorial. I love your shirt :) x

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. This is just the cutest! I have to try it :) x

    http://girlinthelens.com/

    ReplyDelete
  13. włoski super i koszula także :)

    ReplyDelete
  14. fajna fryzurka :)

    http://mslittlej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. już nie mogę się doczekać aż mi włosy odrosną by robić takie koki ;d

    ReplyDelete
  16. love bows everywhere!!! love your shirt too!
    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr
    www.facebook.com/miouprincesslovespink

    ReplyDelete
  17. ależ świetna koszula:) czasami żałuję, że mam krótkie włosy:D widzę też świetny tatuaż, sama chciałam sobie zrobić na nadgarstku ale niestety moja praca mi na to nie pozwala:(

    ReplyDelete
  18. Zapraszam Cię na konkurs do mnie

    Korzyści z pisania bloga

    http://fotograsia.blogspot.com/2012/10/korzysci-z-pisania-bloga.html

    ReplyDelete
  19. This is adorable!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  20. Your room looks so cute!

    xx
    Isa
    www.blondehappiness.com

    ReplyDelete
  21. a nice nice look :) pretty woman!!

    ReplyDelete
  22. bardzo ciekawa fryzurka, muszę spróbować:)

    ReplyDelete
  23. It looks really amazing,definitely I will have to try it! You look great!:)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina