Friday, 26 October 2012

DIY BOOTS





Kolejne DIY
 Wykorzystalam do tego kolce ktore kupilam ostatnio do przerobienia moich koszul.
Zostalo mi ich sporo wiec postanowilam ze ozdobie sobie moje buty ktorych wyglad mi sie  znudzil. 
Wszystko co potrzebowalam to kolce oraz klej. Kilka minut i gotowe :) 
Jak sie Wam podoba?

Another DIY I used studs from previously DIY.
 I got those shoes for a while now and I was thinking to change look of them. I feel now like I have new pair of shoes.
Everything what you need is studs, glue and old pair of boots. Few minutes and is ready!
Did you like my idea? 

kisses Martyna 

19 comments:

  1. Jak pomysłowo!rewelacyjny efekt, podoba mi się:) A.

    ReplyDelete
  2. Ciekawie, raczej wolałabym żeby nim mnie z takich butów nie kopnął :P

    ReplyDelete
  3. Rewelacja !!!!!! Zakochalam sie !;)

    ReplyDelete
  4. Brilliant job and great idea! x

    ReplyDelete
  5. Super, ja się już od dłuższego czasu zbieram na naćwiekowanie swoich skórzanych botków, ale boje się, że zepsuje i i buty i ćwieki będą do wyrzucenia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez sie zastanawialam czy powinnam to zrobic, ale jestem zadowolona z efektu!

      Delete
  6. Wow, taka niby prosta sprawa a jaki efekt zyskałaś!!

    ReplyDelete
  7. ooo ekstra!! pomysłowa jesteś :)

    ReplyDelete
  8. Is awesome will try it on a pair of old shoes so wicked thanks for sharing
    www.preppyfashionist.com

    ReplyDelete
  9. pomysłowe, mam nadzieję, że będą się trzymać;)

    ReplyDelete
  10. Pomysł na buty bardzo ciekawy, ale ja bym dodał więcej ćwieków;-)

    Łukasz z http://chouettevintage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cool diy, the boots look great xx

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina