Monday, 24 September 2012

SUNDAY COFFEE








Ja minal Wasz weekend?
Ja spedzialm niedziele z Ewelka na pysznej kawie. Mialo obyc sie bez zakupow ale nie wyszlo.... :P
Obie kupilysmy ten sam zegarek. Ja dodatkowo kupilam brasnoletke ktora mam na sobie oraz pierscionek. 
How was your weekend?
Me and Ewelka meet for nice coffee. We end up with buying the same watches and I also buy new ring and bracelet.  

I was wearing:
cardigan: Brave Soul
shirt: YSL
bag, necklace: Zara
pants: H&M
boots, watch, ring : New Look
bracelet: Republic

21 comments:

  1. jejku jka ty genialnie wyglądasz! jestem pod mega wrażeniem tej stylizacji <3
    zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  2. Bylo super ! A Ty wygladalas jak zwykle pieknie do nastepnego razu xxx

    ReplyDelete
  3. sweterek jest przecudny! wszystko świetnie ze sobą współgra ;) BOMBA!

    ReplyDelete
  4. Naszyjnik robi wrażenie :) świetnie pasuje do tego sweterka :)

    ReplyDelete
  5. Aw perfect. I am loving your sweater, great colour! Lovely pictures to :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  6. Piękny sweterek,z miłą chęcią bym go ukradłabym, świetnie prezentuję się torebka, ale moim faworytem w tej stylizacji jest zegarek:)A.

    ReplyDelete
  7. uwielbiam takie połączenia, proste, stylowe, zaskakujące, bomba! ;)

    ReplyDelete
  8. wugladasz przepieknie! look dopracowany na szostke! :)

    ReplyDelete
  9. wyglądasz świetnie! a jakie śliczne ombre masz kochana<3

    ReplyDelete
  10. Podoba mi się ja dobrałaś dodatki :) Świetny zestaw!!!

    ReplyDelete
  11. Wow! Wyglądasz zjawiskowo! Piękny sweter <3

    ReplyDelete
  12. Stunning look, the bag is to die for, cant believe it's high street :)

    I’m also running a giveaway so would love if you could enter! http://champagnelambinibudget.blogspot.co.uk/2012/09/happy-friday-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. This is so cool, great inspiration. You really know what you're doing :)


    Visit/follow each other
    www.thepileofstyle.com

    ReplyDelete
  14. Całość perfekcyjna, ale naszyjnik naj...

    ReplyDelete
  15. uwielbiam Cię w burgundzie,piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  16. Śliczniutko!!!! Bajecznie wyglądasz!!!!

    ReplyDelete
  17. love that necklace! such a stunner!

    ReplyDelete
  18. thank you all for amazing comments and this zara necklace is just perfect!

    dziekuje za wszystkie komentarze, ten naszyjnik z zary jest idealny!

    ReplyDelete
  19. cudowna stylizacja , genialnie wygladasz zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina