Sunday, 30 September 2012

LOOK OF THE DAY 30.09.12






Jak minal Wam weekend?
Ja leniuchowalam :P Musze sie pochwalic ze od poniedzialku zaczynam nowa prace. Bede pracowala w administracji. Praca bedzie od poniedzialku do piatku i wszystkie weekendy, swieta bede miala wolne :)))) To znaczy ze bede miala wiecej czasu dla mojego ukochanego i mojego bloga! 
Koszula jak mam na sobie...szuklam od dawna w kolorze militarnym. Widzialam jedna w H&M ale nie bylam na 100% przekonana. Z pomoca przyszla Ewelka. Powiedziala mi gdzie moge kupic fajna militarna koszule. Tak wiec jest juz w mojej szafie! Dzieki!  

How was your weekend?  I had such a lazy weekend :P
I need to say that on Monday I start new job, admin job. I'm very happy and exited!
This means that I'm going to have weekends off and I can spend more time with my boyfriend and got more time for blog! :))
I was looking for perfect military shirt for long time. I saw one in H&M but I was not 100% sure. With help come Ewelina. She say where I can find perfect shirt!  Thank you!

I'm wearing:
fur: Zara
shirt: G21 (asda) 
leggings: H&M
boots, watch, ring: New Look
studded bracelet: Dorothy Perkins
bracelet with hand: Republic
bag: Primark

40 comments:

  1. Zastaw idealny na porę roku jaką mamy obecnie ;) Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajnia koszula, tez bym taka chciala:) Bardzo fajnie polaczylas ja z futrzana kamizelka.
    Gratuluje nowej pracy, mam nadzieje ze bedzie super a przede wszystkim w milym towarzystwie:)
    Pozdr!

    ReplyDelete
  3. przepiękny klimat zdjęć:)świetna kamizelka;)

    ReplyDelete
  4. wyglądasz świetnie, jak zwykle:) oszalałam na punkcie zegarka-piękny!życzę powodzenia w nowej pracy:)A.

    ReplyDelete
  5. wow!wygladasz idealnie!
    czy kamizelka jest z nowej kolekcji?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, niestety kamizelak jest sprzed 3 lat :) ale dajej jest perelka w mojej szafie!

      Delete
  6. Cudna kamizelka :)) A ja dzisiaj właśnie byłam na spacerze w takiej koszuli z ćwiekami i futrzaku i były zdjęcia :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie moge sie doczekac na zdjecia! ;))

      Delete
  7. So beatiful! Really great scenery!:)

    ReplyDelete
  8. Futerko masza zarąbiste!!!!! Chcę takie samo!!!!!
    .. i gratuluję pracy! :)

    ReplyDelete
  9. dzieki za komentarze, ciesze sie bardzo z tej pracy!!!!

    thank you all for comments! cant wait till tomorrow and start new job!!!!

    ReplyDelete
  10. Gratulacje zmiany pracy;)

    Fajne futerko:)

    ReplyDelete
  11. Super! Ciesze sie ze sie przydalam:)

    ReplyDelete
  12. I really love this look! The colour pallet is perfect for this time of year! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  13. congrats on your new job! that’s exciting!! and it’s finally fur time. yes.

    ReplyDelete
  14. gratuluję nowej pracy! ja aktualnie szukam zatrudnienia :) świetny outfit!

    ReplyDelete
  15. wow.everything looks perfectly )

    ReplyDelete
  16. koszula jest rewelacyjna :) i świetnie dobrałaś dodatki!:)

    ReplyDelete
  17. That first photo is super cool. Is the Zara fur recent? All the best for your new job!
    X

    ReplyDelete
  18. Congrats on the job! I love your fur!! It's perfect with that shirt!

    ReplyDelete
  19. your are stunning and your style is perfect for you

    ReplyDelete
  20. Koszula ma piękny odcień brązu - i do tego pasujące pazurki:)
    Futer nie lubię, więc się nie wypowiadam, wolałabym swetrzysko- zamiast.

    ReplyDelete
  21. Świetny zestaw:)Ten futrzak mi się marzy... :)

    ReplyDelete
  22. Fajowo wyglądasz w tym futerku :)

    ReplyDelete
  23. całym serduchem zazdroszczę Ci tego futerka! Zestaw jest genialny ;)

    ReplyDelete
  24. swietna stylizacja ! pozdrawiam.

    ReplyDelete
  25. Koszula genialna. Luźniejsza, transparentna i w dodatku z dżetami na kołnierzyku! Piękna :)

    ReplyDelete
  26. Keep this going please, great job!
    My website :: finding business checks

    ReplyDelete
  27. Hi Dear, are you really visiting this site regularly, if so after that you will absolutely obtain nice experience.
    My blog post ... make money internet

    ReplyDelete
  28. When you initially boot the phone, it creates a surface that's reassuringly sex cams easy to hold onto when you're wandering around the office trying to find out
    everything about this thing before we're done.

    Look at my web site; sexcam

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina