Wednesday, 26 September 2012

DIY STUDDED JACKET







Dzisiejszy post jest poswiecomy DIY.
 Mogliscie ja juz wczesniej zobaczyc na moim blogu.  Kupilam ja z mysla obciecia rekawow i zakladania ja na skorzana kurtke lub nosic jako kamizele. 
Jedno sobotnie popoludnie i projekt gotowy ;)
Jak sie wam podoba? 

Today's post is about my DIY.
You can see this jacket on my previous posts.
 I bought this jacket to cut the sleeves and wearing with leather jacket or just like a vest. 
I spend one Saturday afternoon and my jacket is ready to wear ;)
Did you like my idea of this DIY? 

kisses Martyna ;*  

32 comments:

  1. super! I po co wydawać w Zarze 200 czy 300 zł skoro można samemu stworzyć takie coś! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie, Zara byla moim wzorem i postanowilam ze wykonam swoja :)
      nawet ludzie pytali sie mnie na ulicy kiedy kupilam ta kurtke w zarze? ;P

      Delete
  2. Ale cudeńko :)) Zdolniacha z Ciebie ;))

    ReplyDelete
  3. zdolniacha z Cb, musialas sie napracowac ;P
    Zapraszam w wolnej chwili, Buziaki :*

    ReplyDelete
  4. Super, ja wlasnie kupilam sobie koszule jeansowa w Primarku i cwieki na ebayu i tez zamierzam wstawic taki post ;)

    ReplyDelete
  5. Looks sweet! Reminds me of Zara!

    www.denbelle.blogspot.be

    ReplyDelete
  6. Bomba sama myslalm zeby swoja podobnie przyizdobic ale ciagle mam lenia :) zmotywowalas mnie

    ReplyDelete
  7. Good job! Looks really nice!
    From Paris with love, Vicky

    The Golden Bun

    ReplyDelete
  8. CUDO ! ...też tak kombinuje ;)

    ReplyDelete
  9. Świetna robota...zdolniacha z Ciebie :)

    ReplyDelete
  10. I just can't take my eyes off!Seriously,babe!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  11. I love DIY!

    kocham domowe sposoby na przerobienie czegos starego na nowe!

    ReplyDelete
  12. Wyszlo Ci super, jeszcze lepiej niz mi z moja kurtka:-) Mi niestety nie udalo sie znalezc kolorowych szkielek
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  13. love it! I also added studs to a denim jacket of mine...love your blog xxx

    ReplyDelete
  14. cute jacket :)
    xx

    Johanna, Sweden
    ART

    ReplyDelete
  15. Śmieszna kurtała z tego wyszła :)

    ReplyDelete
  16. Wow! This is a nice DIY. The studs made it look more stunning and interesting.


    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. my dear this diy post is amazing i'm inspiring now to make also some of my own,
    kisses from,
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  18. wow wyszło lepiej niż w ZARZE ! :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Wow, super efekt! Trudno ją rozróżnić od tych "Zarowych":) Ja jeszcze nie doszłam do takiej wprawy w DIY, chociaż próbuję coś tworzyć:) Pozdrawiam, Adila

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina