Saturday, 15 September 2012

BEAUTY EVENT AT SELFRIDGES










Czwartkowy wieczor spedzilam na Beauty evencie w Trafford Centre. Ja i moja kolezanka Sam mialysmy zrobiony makeup przez MAC , ktory byl niesamowity!  Kupilam sobie nowa szminke z MAC-  cyber A22. Kilor idealny na wiosne i zime. Jest to odcien brazu w polaczeniu z bordowym i czarnym kolorem! Uwielbiam go!
Jestem wielkim milosnikiem butow i nie moglam przegapic tych pienych Nine West szpilek. Ktos chetny zeby oferowac mi je w prezencie? ;)

Thursday evening me and my friend Sam spend some time at Beauty event in Selfridges at the Trafford Centre.
We had MAC makeup done and we tested lots of new products. For my type of skin MAC is the best. 
On this evening I bought new lipstick  from MAC- cyber A22. Is just perfect for autumn and winter.  I love the color. 
Because I'm a shoe lover I was amazed with those Nine West high heels! Any one want buy me those shoes? ;)

kisses Martyna ;*

33 comments:

  1. Szminka jest obłędna. Bardzo odważny ale piękny kolor. Ja mam jedną z Mac'a i bardzo ją lubię. A szpilki faktycznie są nieziemskie.


    Ps. pięknie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądałaś, bardzo podoba mi się Twój naszyjnik i żakiecik chyba też przypadłby mi do gustu ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  3. Szpilki robią wrażenie, z miłą chęcią przygarnęłabym takie do mojej garderoby :) A.

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyglądałaś ! ;) Cudne są te buciorki !

    ReplyDelete
  5. Prawa kolumna Twojego bloga, przynajmniej u mnie wchodzi na zdjecia i je zasłania.

    ReplyDelete
  6. Slicznie wyszlas na pierwszym zdjeciu:) szpileczki boskie!

    ReplyDelete
  7. piękna z Ciebie dziewczyna :) i szpilki świetne! ;)

    ReplyDelete
  8. buty są naprawdę rewelacyjne!!!! już je kocham ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Tez szukam nowej szminki w olorze borda na jesien:)zazzdroszce imprezy;) buziaki

    ReplyDelete
  10. Looks like it was a nice event :)

    ReplyDelete
  11. prawdziwy raj babski:)super kolor pomadki masz na ustach:)

    ReplyDelete
  12. Jestem ciekawa Twojej marynarki, bo ten kawałek widoczny na 1 zdjęciu, zapowiada ją bardzo ciekawie ;)

    Ładne szpilki, ciekawe jak wyglądają na nodze, mierzyłaś może?

    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  13. ahhh szkoda, że u mnie w mieście nie można dostać tych kosmetyków:|... szminka to ta bordowa prawda? ma przepiękny mocny kolor:)!

    ReplyDelete
  14. Genialny event!!!! super zdjecia, zazdroszcze!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrowienia:*:*

    ReplyDelete
  15. You look beautiful! Great photos:)

    ReplyDelete
  16. Dziś zrobiłam pierwszą sesję zdjęciową. Twoja opinia byłaby dla mnie bardzo cenna.

    fotograsia.blogspot.com

    Dzięki i pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Miodzio :) Cudna kurteczka, pokaż ją całą :))

    ReplyDelete
  18. Hello nice blog I invite you to participate in the draw of Primark's in my blog.
    www.blogpersonalstyle.com hope you a big hug.

    ReplyDelete
  19. widzę piękną, ciemną szminkę (piąte zdjęcie) jaki to odcień?

    ReplyDelete
  20. Looks like so much fun! I worked with MAC for their magazine as well, such a great team! x

    ReplyDelete
  21. świetne foty, fajnie że byłaś na tym evencie :)
    WPADAJ WYGRAĆ BUTY

    ReplyDelete
  22. czarna wersja tych szpilek fajnie się prezentuje, poza tym poluję na szminkę w takim odcieniu! :)

    ReplyDelete
  23. Widze ze fajnie sie bawilyscie. Jak zobaczylam przyszlo mi do glowy mase wspomnien, pracowalam w selfridges 2 lata:-)
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina