Friday, 28 September 2012

50's HAIR STYLE





Kolejny troche inny post niz zwykle. 
Nie wiem jak Wy ale moje inspiracje lub pomysly zawsze przychodza tuz przed pojsciem do spania ;) Tym razem zainspirowana moja nowa szminka z MAC- CYBER (kolor jest bardzo ciemny fioletowy) zrobilam sobie ciemny makeup i z wlosami to juz poszlo jakos tak ;) 

Another "different" post.
All my ideas always coming later on, just before I need go to bed ;)  
This time I use my new MAC lipstick CYBER and this inspired me to do 50's hair style and pictures ;)

kisses Martyna

19 comments:

  1. świetnie pomysł na prezentacje szminki:) prawie Cie nie poznałam:) A.

    ReplyDelete
  2. Łaaał :)) Ale Ci pięknie w tej stylizacji!!!! CUDO!

    ReplyDelete
  3. z tej strony Cię nie znałam hehe-bosko!

    ReplyDelete
  4. Pędzel palisz? :) Fajne. Fajna ta przebieranka i zdjęcia. Pozdrawiam i obserwuje :)

    ReplyDelete
  5. amazing idea! You look fabulous with 50´s hairstyle:) Let´s go on some casting ha ha!:D

    ReplyDelete
  6. Ale Ci pasuje do typu urody taki look! Jestem pod wrażeniem! :)

    ReplyDelete
  7. Oh, I love this.
    Gorgeous hair and make up!

    ReplyDelete
  8. Bombasnie wyszlo Ci to uczesanie !:)

    ReplyDelete
  9. This is beautiful!!! I loveee! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  10. Gratuluję odwagi, jest świetnie!


    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego, męskiego fashion bloga: http://individual-form.blogspot.com/

    'Mateusz

    ReplyDelete
  11. Great post
    Love the black and white pictures
    x

    ReplyDelete
  12. to fakt, w nocy zawsze mam mase pomyslow:) zreszta nocny marek ze mnie, a potem placze ze pol dnia przespane :P pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. ajajaj pieknie! Co prawda nie poznalabym Cie tutaj ale mega podobaja mi sie zdjecia!

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina