Saturday, 18 August 2012

HAIRSTYLE










Juz kiedys mialam okazje zaprezentowac moje fryzury. 
Od zawsze mialas "swira" na punkcie wlosow , do dzisiaj nic sie nie zmienilo ;)
Dzisiaj zaprezentje Was kilka fryzur o jakie jestem czesto proszona. 
P.S. Jesli sledzicie mniena Instagramie @elmartina pewnie widzieliscie moje dwie ostatnie fryzurki. 


Few weeks ago I post my first "hairstyle" post. 
Everything starts when I was a little girl and I was always have a different hairstyles.
Today I will show you hairstyles with I do the most.
P.S. If you follow me on Instagram @elmartina you probable know my last hairstyles. 

kisses and have a lovely weekend!
Martyna


19 comments:

  1. strasznie podoba mi się ta kilka, przekładaniec, taką właśnie fryzurę chciałam do ślubu, ale jak się okazuje nie każda fryzjerka potrafi układać włosy... a ty jak widać masz do tego smykałkę ;)

    ReplyDelete
  2. Świetnie kochana ! Ta przed ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  3. pierwsza i trzecia sa super:)

    ReplyDelete
  4. Niesamowite, masz do tego rękę. Nie łatwo jest wyczarować takie cuda!

    ReplyDelete
  5. pięknie ci to wychodzi najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, dawno temu miałam długie włosy ale nigdy nie udało mi się nauczyć kłosa chylę czoła :)

    ReplyDelete
  6. My favorite is that hairstyle from second picture :)

    ReplyDelete
  7. wow, can I come visit you!!!! please! i loooove those hair styles!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. your hair are amazing and long! I want to do some crazy hairstyles for you! :))

      Delete
  8. Każda fryzurka ma cos w sobie, ale koczek, mimo ze bardzo prosty i klasyczny, to bardzo mi sie spodobał :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina