Tuesday, 7 August 2012

BUGATTI PHONE CASES NEW IN







Nowosci w kolekcji  Bugatti  "Croco" pokrowcow na telefon. 
Kilak tygodni temu doatalam moja pierwsza paczuszke z zawartoscia takich stylowych pokrowcow. Jako ze moj telefon jest zawsze "gdzies" w torebce, czesto byl narazony na porysowania ekranu. Odkad mam te pokrowce jestem pewna ze moje telefon jest idealnie zabezpieczony i wyglada Stylowo! 
Jesli masz ochote przeczytac wiecej o Bugatti pokrowcach zagladnij tu.  

New in Bugatti  mobile cases "Croco" collection.
Few weeks ago I receive my first package with those stylish mobile cases and I'm very happy with them. 
My iPhone always was "floating" in my bag. I always was aware that my phone end up with damage to the screen.
Since I have those mobile cases my phone is safe and look Smart!
More info about Bugatti mobile cases you can find on my previews post.   

kisses Martyna

7 comments:

  1. Bardzo eleganckie pokrowce :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi sie ten wezowy:)

    ReplyDelete
  3. Czerwony jest świetny, pasowałby mi dziś do paznokci:D

    ReplyDelete
  4. Bardzo eleganckie :) podoba mi się ten al'a skóra :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. I don't normally like these cases, but these are very nice.
    However being a typical Brit, I prefer tweed

    http://thestyleraconteur.com/2010/11/05/yana-kolmogorova-tweed-iphone-case/

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina