Tuesday, 10 July 2012

PRIMARK QUEEN









Mozna pwiedziec ze wlasnie taka Primrkowa krolowa jest ze mnie. Wszystko tam mozna kupic i to  w takiej cenie ze czesto sie zastanawiam jaki byl koszt produkcji... ;) jak np ta torebka ktora kosztowala mnie 2£
Wczoraj tez udalo mi sie (w koncu) zafarbowac wlosy. Uzupelnilam odrosty i odswiezylam troche moje ombre koncowki. 

I may say that I'm a Primark Queen. You can buy everything in there. Sometimes I just wondering what was production cost.... ;) just like this bag-cost £2 
Yesterday I put on my hair new color and refresh my ombre hair tips.

I was wearing:
pants, top, bag, shoes: Primark
blazer: Mohito
watch: RI

kisses Martyna ;*

27 comments:

  1. Pięknie wyglądasz ! :)

    Zapraszam do mnie :) www.kosmodo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great outfit! I love your pants & shoes.
    I wish we had Primark & River Island here in the US.

    Hudson East
    HudsonEast.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. LOVE that white blazer! Incredibly classy :) I've been on the search for a good one! :)
    Rory
    www.WearAboutsBlog.com
    ABILU giveaway!
    Peeko Apparel Ikat leggings giveaway!
    ....and more (I have a new giveaway everyday this week)! There are currently 3 going on!

    ReplyDelete
  4. Great look
    the bag is totally mulberry :)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. When I saw this bag I thought the same! ;) primark is the best! They got som "look like" MK bags ;)))

      Delete
  5. Primark to jest to :)
    Ja właśnie w sierpniu wybieram się na łowy do Berlina :)

    ReplyDelete
  6. Ta marynarka jest przecudowna !

    ReplyDelete
  7. Zapomniałem Ze nam tez te buty dzięki tobie sobie ostatnio przypomnialam :) ślicznie wyglądasz

    ReplyDelete
  8. Królowa piękna, jak zawsze:)

    ReplyDelete
  9. i znowu wszystko mi się tu podoba <3 wygladasz fantastycznie!!

    ReplyDelete
  10. Ja ostatnio wyszlam z cala torba z Prajmaniego i zaplacilam tylko 20 f ;) moda szybko sie zmienia i czasem nie warto duzo inwestowac. Sa jeszcze te buty w Primarku?xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj, niestety te buty kupilam jakies 1,5toku temu :( pozdrawiam

      Delete
  11. swietnie wygladasz!
    tez ostatnio czesciej zagladam do primarka:)

    ReplyDelete
  12. Slicznie wygladasz!A co do Primark to zgadzam sie:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. strasznie podoba mi sie twoja bluzeczka, wlosy masz przepiekne, sama robisz koncowki ombre?
    a u nas w polsce primarku nie ma wiec marudzimy, ze drozyzna ;)

    ReplyDelete
  14. wyglądasz zajebiście! set marzenie! a buty chyba Ci ukradnę :)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam wszystkie elementy stylizacji ! <3

    ReplyDelete
  16. Twoje oczy są hiptotajzing!! :D ślicznie wyglądasz
    ps dziękuję Ci za każdy komentarz na blogu, szczerze to doceniam :)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  17. Ja mam Primarka w Holandii i jeszcze tam nie byłam, trzeba to jak najszybciej zmienić ;)

    ReplyDelete
  18. Oh how I would love to visit Primark one day!
    You look so wonderful! - The top is so gorgeous! you can never go wrong with cute collars and scallops <3

    ReplyDelete
  19. Really like the look!
    New post in my blog: a way to have a pair of Louboutin :D
    Follow each other?
    xoxo

    ReplyDelete
  20. LOVE IT!!



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina