Sunday, 3 June 2012

SUNDAY LOOK 03.06.12


Niedzielny look. 
Marynarka jest jedna z najczesciej zakladanych czesci garderoby przeze mnie. Zawsze czuje sie w nich idealnie. Ta biala przywiozlam sobie z Polski. Szukalam bardzo dlugo w Angli tej idealnej i nie moglam znalezc. Treaz jak juz ja mam, biale marynarki sa wszedzie po sklepach! Zawsze tak jest! 

Sunday look. 
Blazer's are one of the most popular part's of my wardrobe. I always feel in them perfectly. This white I brought in Poland. I was looking very long for this perfect one and could not find. Now they are everywhere in stores!  Typical!

I was wearing:
blazer: Mohito
top: H&M
pants, shoes, scarf : Primark
necklace: Vivienne Westwood 

53 comments:

  1. wow ! Buty sa boskie :))
    Zapraszam do siebie i na konkurs :)
    Klaudia :))

    ReplyDelete
  2. Such a cute outfit, I really like it!

    xx,
    Sam

    ReplyDelete
  3. fajne wnętrze piwniczno-garażowe - coś innego niż popularne zdjęcia stylizacji! :)
    dzięki za regularne odwiedzanie mojego bloga i komentowanie! :)

    ReplyDelete
  4. i love blazers myself, they are so versatile. you rock it so well here girl!

    ReplyDelete
  5. love these pants, you look beautiful

    ReplyDelete
  6. heh, nie raz tak jest, ze sie cos upatrzonego kupi,a potem nagle jest wysyp tego towaru w sklepie i gorzej jak sie okazuje , ze inne modele sa jeszcze lepsze, wtedy czlowiek jest w rozterce ;)
    twoja marynarka jest bardzo ladna, rozowa koszulka takze

    ReplyDelete
  7. Podziwiam Twój dobry gust i smak. Zawsze idealna! :D

    ReplyDelete
  8. Marynarka jest rewelacyjna !! :>

    ReplyDelete
  9. Świetną masz marynarkę :)

    ReplyDelete
  10. Dla mnie również biała marynarka to rzecz, bez której nie mogę się obejść :-)

    ReplyDelete
  11. Nice outfit, really classy! Blazers are also my fav pieces in my wardrobe

    ReplyDelete
  12. świetna marynarka, muszę sobie taką w końcu kupić :)

    ReplyDelete
  13. buty ze spodniami świetnie współgrają! :)

    ReplyDelete
  14. świetna marynarka ...muszę sobie koniecznie kupić jakąś białą bo takiej mi w szafie brak :/ bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne całości , koral świetnie współgra z tą ciemną zielenią spodni

    pozdrawiam

    Daggi

    ReplyDelete
  15. bardzo fajne połączenie ale spodnie to bym Ci ukradła;)

    ReplyDelete
  16. Adoring the coral tank with this outfit!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. bardzo fajny, niezobowiązujący look. faktycznie niedzielny, ale w takim casualowym, a nie kościółkowym znaczeniu ;)))

    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. bardzo fajna niedzielna całość :)
    elegancja przede wszystkim.

    pozdrawiam serdecznie.:)

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia:) bardzo podoba mi się Twój biały żakiet:) poluję na podobny:)

    ReplyDelete
  20. hmm.. a ja jestem w Polsce, wszędzie mnóstwo białych marynarek a ja nadal nie mogę znaleźć idealnej dla siebie;( Wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete
  21. Really loving your white blazer!! Looks very chic paired with the green pants! :)
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Blazers have magic! They can turn a casual outfit into a semi-formal one in just seconds. haha. :)

    XX,
    Jess

    jessnothinless.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajnie, podoba mi się ! :)

    ReplyDelete
  24. very beautiful pictures, lurv ur pants.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  25. Ale świetne połączenie koronkowej bluzki i bojówek!

    ReplyDelete
  26. pięknie Ci w malinowym! Uwielbiam takie zestawy :)

    Ola

    ReplyDelete
  27. ja tez lubie moja biala marynarke;)) sliczne to wszystko polaczylas.uwielbiam taki niewymuszony styl x pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. rewelacja! pięknie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  29. świetna kreacja ! a o butach nie wspomnę <3
    obserwuję i zapraszam do obserwacji swojego bloga ;)
    just-call-me-louise.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Adorable outfit, loving the way you combined colors! :)

    Kisses,
    http://annchica.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  31. I like your white blazer.

    ReplyDelete
  32. those pants look fantastic on you!!

    ReplyDelete
  33. Spodnie z Primarka fajna sprawa. W ogole caly zestaw jest udany.

    pozdrowienia ze slonecznego Cypru

    ReplyDelete
  34. Fajny look. Podobaja mi sie spodnie, interesujacy fason!
    X, Ancia
    visit OVERDIVITY &
    join my Facebook Fanpage

    ReplyDelete
  35. bardzo podoba mi się to połączenie zarówno kolorów jak i klasycznej marynarki z luźnymi spodniami :)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina