Thursday, 14 June 2012

OMBRE NAILS










Ombre juz od dawna jest popularne, zaczelo sie od wlosow po ubrania oraz bizuterie. Przyszedl tez czas na paznokcie. 
Dzisiaj pokaze Wam jak krok po kroku zrobic sobie takie pazurki. 
1. Wybieramy kolor jako baze-ja wybralam bialy kolor z Rimmel 
2. Wybieramy kolor jaki chcemy miec na koncowkach-moje sa z Primark (2£ za 4lakiery)
3. Pomaluj paznokcie wybrana przez siebie baza i poczekaj jak wyschnie
4.Na szklane naczynie (moze byc tez kartka papieru) nanosimy niewielka ilosc lakieru.
5. Przy pomocy gabeczki do makijazu nanosimy kolor na paznokiec i lekko przyciskajac nadajemy ombre efekt
6. Na sam koniec jesli chcesz miec piekne i blyszczace wykonczenie mozesz pokryc bezbarwnym lakierem.
7. Gotowe! 
Jak sie Wam podoba?

Ombre has been very popular, started from hair to clothing and jewelry. Now came time for the nails.
Today I will show you step by step, how to do ombre nails
 1.We choose a base color, I choose white color from Rimmel 
2. Choose a color that we want to be on the ends I used from Primark (£ 2 for 4nail polishes) 
3. Paint your nails and wait until the base color is dry 
4. On the glass (perhaps paper) apply a small amount of paint 
5. Using a makeup sponge I put a small amount of color on the nail and slightly pressed.
6. At the very end if you want to have beautiful glossy finish you can cover ombre nails with the clear varnish. 
7. Done! 
How did you like?

41 comments:

  1. chyba dziś sama popróbuję ;d

    ReplyDelete
  2. widzialam i probowalam ,ale cos tam mi sie pomylilo i troche srednio to wygladalo, ale cos moze sporobuje kiedy indziej ;)

    ReplyDelete
  3. podoba się bardzo!
    super, że uzyłas takich neonowych kolorków :))

    ReplyDelete
  4. Sama pomalowałabym teraz na taki kolor! Ale jutro idę na rozmowę kwalifikacyjną,więc odpada:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja pracuje jutro, wiec ombre musi zniknac :P

      Delete
  5. Wow amazing ! Yellow and orange colour are glitters or nailpolish? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. they just color nail polishes, is no glitter in it :)

      Delete
    2. Thanks I have to try it !!! :)

      Delete
  6. Podoba mi się, ale nawet nie będę próbować, bo pewnie nic nie trafi na paznokcie ;)

    ReplyDelete
  7. LOVE this! thanks for the inspiration and the how-to!

    ReplyDelete
  8. dzięki za instrukcje, teraz na pewno mi wyjdzie! :)

    ReplyDelete
  9. cute nails, I love the neon colors.

    xo erica

    ReplyDelete
  10. Próbowałam zrobić to z siostrą ale jakoś nie chciało wyjść :(
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  11. oh my goodness, these are sooooo fabulous. Adore this post, love. I just posted pictures from my wedding reception. I'd love if you'd take a second to swing by. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ostatnio też robiłam sobie takie paznokcie i szczerze?nie miałam pojęcia ,że tak ładnie wyjdą ! :)uwielbiam tą metodę dekorowania paznokci , jest genialna !

    ReplyDelete
  13. Świetne , szczególnie z pomarańczem

    ReplyDelete
  14. LOVE the manicure- Awesome job!!!

    ReplyDelete
  15. Hi darling! It's an incredible idea! I want to do this! Thanks a lot for the information! Thanks a lot for all your comments in my blog. A big kiss :)

    www.aunusualstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. świetna opcja z ombre, ale jakoś czuję, ze to nie na moją niecierpliwość;)

    ReplyDelete
  17. you did such an awesome job, your nails look absolutely fabulous I'm so impressed! x E

    ReplyDelete
  18. Awesome nails! Wish you a lovely weekend sweetie!

    ReplyDelete
  19. nails look amazing, i want ombre nails now, great post!

    ReplyDelete
  20. wow. świetnie wyglądają neonowe lakiery na białym lakierze :)

    ReplyDelete
  21. genialnie! naprawdę jestem zachwycona;p.
    muszę wypróbować;)).

    ReplyDelete
  22. zakochałam się w Twoich paznokciach i chce takie same :D

    ReplyDelete
  23. widzialam na ktoryms z blogow ta sama metode, ale wyjasniona bez "obrazkow" i za chiny nie moglam zrozumiec jak to ogarnac:D
    a tu tak prosta metoda, a takie fajne efekty!
    dzieki Kochana!

    ReplyDelete
  24. so beautiful what a great post love it and will try it

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina