Saturday, 9 June 2012

NEON TOP





Wczorajszy wieczor spedzilismy na urodzinowym drinku u mojego ukochanego siostry.
Dokladnie w poniedzialek konczy ona 30 lat. 
Kiedys wydawalo mi sie ze 30 lat to bardzo powazny wiek i ludzie sa w tym wieku "starzy" ;) Musze przyznac ze ja za 3lata wejde w ten wiek... Musze dodac ze nie czyje sie jakbym miala te 27 (jeszcze nie skobczone) lat. Zatrzymalam sie na etapie kiedy mialam 21/22 lat.

Yesterday night we went for my boyfriend's sisters 30th birthday party.
Long time ago I was thinking that being 30 everyone is very serious and very old ;) Now I'm not that far away , in 3 years I turn 30, but I feel like I have only 21/22 years .

I was wearing: 
blazer: Reserved
top: Primark
pants: H&M
shoes: Zara

kisses Martyna

46 comments:

  1. tez kiedys myslalam ,ze 30 lat to strasznie duzo, jednak im czlowiek starszy to i jego spojrzenie na pewne tematy ulega zmianom
    bardzo ladna bluzeczke :)

    ReplyDelete
  2. ehh ja sie zatrzymałam gdzies na 18tce ;)

    ReplyDelete
  3. ale cudownie wyglądasz!
    odcień rewelacyjny! super kolorek!

    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  4. Jestem zachwycona bluzką i butami!! <3

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba! :) Wszystko ze sobą swietnie połączone!

    ReplyDelete
  6. That top is absolutely amazing! you look gorgeous!

    ReplyDelete
  7. Neon looks nice in combination with black :)

    ReplyDelete
  8. you are gorgeous in this top

    ReplyDelete
  9. Love the whole outfit!
    xoxo
    http://liveloveandlaughwithsassa.de/

    ReplyDelete
  10. The outfit is so chic! You've a really nice style :)

    Hope to see you in my blog :)
    Kisses, Elena

    ReplyDelete
  11. No i bardzo dobrze ze zatrzymałas sie na etapie 21 lat ! Zyje sie młodoscia i tak najlepiej :) A co do ubrania, to kolejny raz musze przyznac, ze wygladasz rewelacyjnie , plus ta boska bizuteria :) aaa :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    ReplyDelete
  12. Super outfit !!!
    Piękne buty i bluzka :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo żałuję, że kiedy te buty były jeszcze w sklepach to nie kupiłam ich. Teraz cały czas szukam ale raczej już ich nigdzie nie dostane, wyglądasz ekstra!

    ReplyDelete
  14. woooow...that top is absolutely GORGEOUS! I really love it, and how you combined it! Amazing result! want to follow each other?xoxo

    ReplyDelete
  15. wspaniale wygladasz w neoanach :) w polaczeniu z czarnym wygladaja rewelacyjnie :) a bluzka z baskinka swietnie prezentuje sie na osobie, ktora ma taka figure jak TY :)

    ReplyDelete
  16. Bluzka jest idealna! zazdrość, znów zżera mnie zazdrość!:> ja zatrzymałam się na etapie 17/18 lat. I sama nie wiem, czy to dobrze. Chyba niezbyt;)

    ReplyDelete
  17. pięknie bluzeczka leży, zdecydowanie wolę neony w takich zestawieniach ;d

    ReplyDelete
  18. No proszę w primarku można znaleźć tak dobrze skrojoną rzecz? Baskinka wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  19. Ekstra bluzka!:) Świetny kolor, w dodatku to wycięcie na plecach:)

    ReplyDelete
  20. Very Beautiful Outfit as always !

    Love Storm

    ReplyDelete
  21. Love that peplum top, the colour is amazing and goes you very well :) You also have a really awesome header on your blog, I like it a lot!!

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ale masz świetne kolczyki, masakra!!!
    M.<3

    ReplyDelete
  23. zaraz BIEGNEEEEE do Primarku o ten top xx omg!

    ReplyDelete
  24. zakochałam się w tej baskince:)

    ReplyDelete
  25. Przyznam szczerze, że to Twój kolor ;)

    ReplyDelete
  26. Ta bluzka jest śliczna!
    Człowiek ma tyle lat na ile się czuje Kochana:)

    ReplyDelete
  27. rany! jaka bluzka ;) bardzo Ci w niej do twarzy :)

    ReplyDelete
  28. Oj chyba się skuszę na jakieś neony, świetnie wyglądasz. Btw, akurat 2 pierwsze zdjęcia to moja ingerencja w pracę pani fotograf, a tak pozatym jak już zrobię porządek na blogu to z pewnością dodam Cię do polecanych. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  29. wygladasz swietnie w tej bluzeczce...
    przyznam, ze bedac w podstawowce, sadzilam ze jak ma sie 18 lat, to jest sie starym ;)
    z wiekiem ta granica mi sie przesuwa ;) i tez nie uwazam 30 latek za stare... Ty zdecydowanie wygladasz na jakies 23 wiec nie masz sie czym przejmowac ;)
    mnie jeszcze od czasu do czasu odmladzaja w sklepach pytajac mnie o dowod - chociaz jestem wtedy w powaznym szoku, ze ekspedientki potrafia mi odjac 6 lat ;)
    Martyna

    ReplyDelete
  30. Perfekcyjnie :) Niczego bym tu nie zmienił :)

    ReplyDelete
  31. Amazing post. Your blog is great. I totally love it!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Thanks for passing by my blog
    Your top is beautiful FLUO is a must in 2012
    I hope you'll come back to visit

    xoxo Miriam Stella

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    ReplyDelete
  33. Love that top! So amazing!

    ReplyDelete
  34. A ja twierdzę(tak sobie obserwując),że jest wiele prawdy w twierdzeniu, że kobieta im starsza tym piękniejsza. Mądrzejsza, spokojniejsza przy okazji też:D

    ReplyDelete
  35. Love the whole look dear, esp your top =D
    <3

    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. the top is perfect!!!!
    http://weallarequeens.blogspot.gr/

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina