Friday, 25 May 2012

REVIEW- NIKON AF-S DX NIKKOR 55-300mm LENS










Jak minal Wam tydzien i jakie macie plany na weekend?
 Minal juz prawie tydzien i dopiero dzisiaj moge Wam powiedziec jak sprawuje sie moj nowy obiektyw.
Zdecydowanie jestem zadowolona, mozecie wywnioskowac ze zdjec ze daje bardzo duze przyblizenie oraz wyrazistosc zdjec jest oszalamiajaca. 

How was you week and you have any plans for the weekend?
  It's been almost a week and today I can tell you how cool is my new lens.
I am definitely happy, you can see from the photos, my new zoom gives a very large and clear images.

kisses Martyna!

30 comments:

  1. faktycznie zdjęcia są świetne, udał ci się ten zakup, pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. wow, your photos are AMAZING!!

    ReplyDelete
  3. ciekawe zdjęcia :D
    ja mam takie plany, że jutro pojadę na działkę ^^

    ReplyDelete
  4. beautiful photos very great quality

    ReplyDelete
  5. that pictures look amazing, really good quality :)

    ReplyDelete
  6. pierwsze zdjęcie SUPER :D

    ReplyDelete
  7. Niesamowite zdjęcia, a najlepsze jest to pierwsze :)
    Zestaw z poprzedniego postu jest rewelacyjny, uwielbiam tą spódnicę, świetnie ją połączyłaś :)

    ReplyDelete
  8. Cudne sa ! Narobilas mi okropnej ochoty na nowy lens;)xxx

    ReplyDelete
  9. Widzę że zakup bardzo udany :) Rewelacyjne fotki !

    ReplyDelete
  10. Przepiękne! Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  11. Niesamowite zdjęcia! Oszałamiające kolory!
    M.

    ReplyDelete
  12. czy ten niebiesko-żółty ptaszek to sikorka? nie jestem pewna, ale ślicznie wyszedł na zdjęciu ;P

    ReplyDelete
  13. Wow, amazing, pictures are going to be great with this :D
    Kisses dear

    ReplyDelete
  14. Simply amazing photographs--I love the cat's blue eyes!
    lauren
    adornlafemme@blogspot.com

    ReplyDelete
  15. These photographs are AMAZING. Maybe it's time I invest in a new lens as well.

    XO,
    Elizabeth

    ww.tonicofwildness.com

    ReplyDelete
  16. I am just having a relaxed unstructured weekend.
    These bird pics are so adorable!

    Hope you visit me again soon.
    Xoxo <3
    A Preponderance of Fashion

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia;) gorąco zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  18. zdj rzeczywiscie bardzo ladnie wychodza :) najladniejsze jest to, z sikorka? to z zóltym malym ptaszkiem ;)

    ReplyDelete
  19. odlatujący wróbel miszcz! :D

    ReplyDelete
  20. wow jakość zdjęć rewelacja sama zastanawiam się nad wymianą mojego sony bo coś efekt przestaje mnie zadowalać

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina