Tuesday, 1 May 2012

MY CARS WISH LIST



O modzie w mojej szafie dzisiaj nie bedzie! Natomisat bedzie o dodatkach do swiata mody! 
Ten post jest spowodowany tym ze niebawem bedzie odbywal sie w Anglii "Goodwood Festifal of Speed" na ktory jezdzimy co roku z moim chlopakiem i znajomymi. 
 Ja juz od malego dziecka lubialam auta i zawsze bylam chetna do ich prowadzenia. 
Ten Seat Leon z pierwszych zdjec jest moj. Jestem z niego zadowolona i kocham do nad zycie. Jak do tej pory to jest na pierwszym miejscu ze wszystkich aut jakie prowadzilam (a bylo ich wczesniej 4 :P ) 

Today on my blog I will talk about my other "additions" to the world of fashion!
This post is due to the fact that soon will take place in England "Goodwood Festifal of Speed​​" on who I go every year with my boyfriend and friends.
From early age I liked the car's and I was always eager to drive them.
This Seat Leon from the first pictures is mine. I'm pleased with it and I love this car sooo much! 




Moja "wish list" jest znacznie dluzsza  niz ta ktora tu zamiescilam. Te trzy auta sa na samym poczatku tej listy i jako pierwszy jest wlasnie ten Ford Mustang. Podoba mi sie jego wielki ksztalt i odglos silnika!
My "wish list" is much longer than the one posted here. These three cars are at the top of this list.  Ford Mustang I like his massive shape and sound of the engine!


Nastenym na mojej liscie jest ten piekny Range Rover Evoque. Wydaje mi sie ze zaprojekotwano go specjalnie dla mnie i moje zkupy :P Evoque prezentuje sie niesamowicie i z wielka klasa!
Next on my list is this beautiful Range Rover Evoque. It seems to me that was designed  for me and my shopping bags : P Evoque looks amazing and look classy!

 Trzeci na mojej liscie jest Mercedes SLR.  Chyba nie musze zbytnio o nim pisac! Sama roskosz bedzie go prowadzic!
Third on my list is the Mercedes SLR. I don't  think that I have to write too much about it!  It will be  pleasure to drive this car!

Co sadzicie o tym autach i moze Wy macie swoje "wish list".
What do you think about the cars and maybe you have your "wish list".

kisses Martyna!

29 comments:

  1. Kochana, Twój styl uwielbiam, ale nie wiedziałam, że łączy nas coś jeszcze!:) ja kiedy jeszcze nie potrafiłam dobrze liczyć rozpoznawałam wszystkie przygodnie napotkane samochody;p(fakt faktem, nie było ich wtedy jeszcze tak dużo:>)
    Twój Leonik prezentuje się świetnie i naprawdę mi do Ciebie pasuje! O Mustangu również po cichu marzę, ale nie jako samochodzie nr 1;) Mam swoją wish list na której znajdują się samochody z każdej półki cenowej, ale największymi miłościami (ogólnodostępnymi i nadającymi się na co dzień oczywiście) są Swift mk6 przed liftem i Volvo XC90

    ReplyDelete
  2. uwielbiam forda mustanga i MINI, moje dwa ulubione :)

    Hanna
    ps. pozdrawiam rówieśniczkę :)

    http://www.riseandbloom.com

    ReplyDelete
  3. ja wzbraniam się przed prawem jazdy jak mogę, ale samochód chciałabym mieć :D muszę w końcu zrobić... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi sie ze ciezko jest zaczac ale pozniej sie czlowiek dziwi czemu nie zaczelo sie wczesniej miec prawo jazdy ;)

      Delete
  4. I'd love a Range Rover too!

    XO,
    Elizabeth
    www.tonicofwildness.com

    ReplyDelete
  5. so many nice cars. i really like sear leon. it gives a great feeling on the road! :)

    ReplyDelete
  6. There are so many mustangs here so my pick will be the Mercedes! I've never seen one where the doors open like that!

    ReplyDelete
  7. My dream car is something small and green, but I have to admit that the Range Rover looks awesome.

    ReplyDelete
  8. Oo marzył mi się kiedyś taki Leon:)) ale gdybym miała kupować auto to wybrałabym zdecydowanie Subaru Legacy - ubóstwiam je:) albo nową Mazdę 6. Chyba mam słabość do japończyków:P

    ReplyDelete
  9. oooooooh!! fantastic!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  10. Haha x no mi sie tez marzy Range .....

    ReplyDelete
  11. holy crap the ones with the crazy doors! id be so scared to drive it though since im a pretty lousy driver. lol

    ReplyDelete
  12. Nice wish list, I'm more into old, vintage cars :)
    P.s. I love your pink sunglasses from previous post!

    ReplyDelete
  13. Ja lubię stare auta i terenówki. Cudoowne są <3

    Dziękuję za komentarz u mnie! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Oh my goodness, RANGE ROVER is my DREAM car!!! I wish I could afford one (and then afford the gas that goes iwth it :)
    Well, I hope you get one of the cars of your dreams dear :)

    ReplyDelete
  15. The last one is amazing even though I would love to own mini cooper:)

    Kisses, Lucy:)

    ReplyDelete
  16. Nooo autka super ! ;) Pozdariwam

    ReplyDelete
  17. Hi there! you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx http://double-ganger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. all of them are really amazing..the second one is my fave :)

    ReplyDelete
  19. Range Rover Evoque is the best!! gorgeous:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. miejmy nadzieje ze moje "must have" autka kiedys beda na moim placu przed domem ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina