Wednesday, 9 May 2012

AMERICAN DREAM


Witam Was serdecznie, jak mija Wam tydzien?
Ja sobie tak dumam jakby to bylo mieszkac w Ameryce!  Kiedy tylko moj ukochany opowiada o Ameryce, a byl tam juz 6 razy, zawsze tak mnie pozytywnie "napedza" ze chce tam pojechac i zamieszkac! Na poczatek zwiedzilabym Las Vegas a zamieszkalabym niedaleko w Los Angeles! A co!

How is your week?
Everytime when I think about America I know that I will love to live there! My boyfriend was 6 times there and always when we talk about it I know that I want to go there as soon is possible! I love go first to Las Vegas and live in Los Angeles! Dreams!!!! 

Today I was wearing:
top, shorts: TopShop
necklace: Primark
sandals: KG
black bracelet: Cropp
pink bracelet: Internacionale
watch: RI

59 comments:

  1. Marzenia są od tego żeby je realizować. :) Także trzymam kciuki za to żebyś kiedyś chociaż odwiedziła USA. :)

    ReplyDelete
  2. ile dałaś za szorty? świetne sama chcę takie kupić :)

    ReplyDelete
  3. Świetna biżuteria, podobnie jak Twoje ostatnie dwa sety-miodek! ;)

    P.S Też marzy mi się Ford Mustang, ale ten stary model ;)

    ReplyDelete
  4. Ja marzę o nowym jorku :) ale coś mi się zdaje, że prócz zwiedzenia tego miasta może kiedyś nie uda mi się tam zostać:P a Twój kochany po co jeździł;> do pracy czy zwiedzać;> Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia! W ogóle świetnie wyglądasz, koszulka jest boska :)

    ReplyDelete
  6. gorgeous outfits and i love the way your pictures are made :)


    sammie
    from
    fashionbarbecue.com

    ReplyDelete
  7. bardzo podoba mi się biżuteria :)))

    ReplyDelete
  8. podoba mi sie całość, świetna bluzeczka ;)

    ReplyDelete
  9. My week is full of learning because I will have to pass my maturita exams !
    America sounds great so I would like to visit some place in it :)
    In the end - you look georgeous I like pastel colours of your t-shirt and also shorts ! :)

    ReplyDelete
  10. świetne spodenki!:) mi też marzy się ameryka, chciałabym tam pomieszkac chociaz kilka miesięcy, zobaczyc i poczuc tamtejsze życie:) Ale bardziej kusi mnie NY chociaż LA też chciałabym zobaczyc:D rozmarzyłam się:))

    ReplyDelete
  11. bardzo mi się podobają zdjęcia-maja świetny klimat!szorty fantastico:)

    ReplyDelete
  12. I love your outfit!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  13. love the casual outfit, lovely shorts

    ReplyDelete
  14. Świetne spodenki, moja córcia o takich marzy :)

    ReplyDelete
  15. Chcesz posmakowac Ameryki :):) zapraszam!
    U.

    ReplyDelete
  16. Wow!! Really love your outfit!! Great!! kisses

    ReplyDelete
  17. Wszystko Kochana jest możliwe i osiągalne:)!

    ReplyDelete
  18. Swietnie Ci w tym stroju!Perwsze zdjecie piekne;) Ja bym zaczela od NY :) Moze kiedys;)

    ReplyDelete
  19. I am in love with your shorts :))) AMAZING !


    Besos Storm

    ReplyDelete
  20. Nice pictures :) shorts is so cute.
    Kisses

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajne zdjecia :)
    jestem tu juz któryś raz i podoba mi sie sposob w jakim prowadzisz bloga :P

    ReplyDelete
  22. Amazing blog :)

    If you ike my fanpage you can win a Chanel nail lacquer <3

    ReplyDelete
  23. You look SO SEXY!! Love the pants,
    xxx
    Valentina

    ReplyDelete
  24. thank you all for amazing comments!!!!! kisses!!!!

    dziekuje wszystkim za wspaniale komentarze!!! buziaki!!!!

    ReplyDelete
  25. I'd love a pair of shorts like these

    ReplyDelete
  26. I haven't lived there either but I love their american clothes..ha

    ReplyDelete
  27. different and fun combo! i like it! and the necklace is great too.

    ReplyDelete
  28. such a chic outfit! i want your shorts :O

    ReplyDelete
  29. Spodenki są wręcz BOSKIE !! Super ! :)

    ReplyDelete
  30. oh my gosh! i love your outfit! especially your shorts!!! i've been dying to get one of those really. :) would you like to follow each other pretty? :"3
    i hope we can be friends. :)


    raellarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. piekne zdjecia i spodenki ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. that's super super cute
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    ReplyDelete
  33. that's super super cute
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    ReplyDelete
  34. śliczna stylizacja, bardzo fajne dodatki i piękne zdjęcia
    też chętnie odwiedziła bym amerykę, chociaż nie wiem czy chciałabym zostać tam na stałe, na pewno jest wiele aspektów ,które sprawiają ,że dla szerokiego grona stany są dla ludzi interesujące
    spodobał mi się u ciebie, dodaję więc blog do obserwowanych, będę odwiedzać, pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. You look fabulously relaxed in this outfit! Love the shorts and that necklace! Your background is also gorgeous!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. OMG! Fantastycznie! Znajome tereny :) Też tam kiedyś byłam na zdjęciach. Mój Sebastian też był w Ameryce i mam podobne odczucia gdy opowiada o tej wizycie.

    Buziaki!

    ReplyDelete
  37. świetne spodenki i nogi tez;)
    pozdr!

    ReplyDelete
  38. super wyglądasz, przepiękna sceneria ;) spodenki są faktycznie świetne.

    ReplyDelete
  39. zabierz mnie ze sobą do L.A.! i masz super spodenki!
    W wolnej chwili zapraszam na http://indifferentways.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. świetne te spodenki, też polowałam na takie w New Yorkerze, ale niestety znikają z niego jak szalone;)

    ReplyDelete
  41. jak zwykle prezentujesz się świetnie!!:)

    ReplyDelete
  42. estas guapisima. me gusta mucho tu look.
    Besos

    ReplyDelete
  43. Świetny outfit. Cudowne szorty i kolor topu <3 |

    Dzięki za komentarz u mnie! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie.

    ReplyDelete
  44. zakochana jestem w Twoich spodenkach!

    pozdrawiam i zapraszam.

    ReplyDelete
  45. Świetne te spodenki, myślałam, że z NY, bo są prawie identyczne :> Jak zawsze wyglądasz fantastycznie !! :>

    ReplyDelete
  46. no podobne spodenki poluje od dłuższego czasu :)

    ReplyDelete
  47. love this look. absolutelly gorgous, so fresh and sexy!
    check out also myy blog:

    http://chicmaniapourtoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetny zestaw:) Też bym chętnie zwiedziła Amerykę!:)

    ReplyDelete
  49. bardzo fajna stylizacja, wydawałoby się że paski + paski i jeszcze gwiazdki będą wyglądać źle, a tu proszę. Na duży +

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina