Sunday, 22 April 2012

OUTFIT OF THE DAY 22.04.12


Pogoda w Angli dalej jest nie najlepsza, pada i pada i nie moze przestac. Na szczescie nie jest zimno na tyle by nie zalozyc sandalkow :)
Dzisiaj prezentuje Wam moje nowe i ulubione buty z H&M ktore ostatnio kupilam. Maja dosyc wysoki obcas i ku mojemu zdziwieniu sa bardzo wygodne do chodzenia. Podoba mi sie jak leza na nodze i wygladaja bardzo subtelnie.
Co do mojego stroju dnia to ten sweter jest juz ze mna juz od kilkunastu lat! Nosilam go jeszcze jak bylam w szkole podstawowej. 

The weather in England is still not the best,but this don't stop me to wear my nwe shoes. 
Today I'm show you my new and favorite shoes from H & M, which recently I bought. They have quite big high heel and to my surprise they are very comfortable for walking. 
I need to add that this cardigan is with me since I was in primary school.

I'm wearing:
sweater: Vintage
skirt, necklace: Topshop
denim shirt, bag: Zara
shoes: H&M
glasses: Primark

Have a great day!
kisses Martyna

79 comments:

  1. Great! Love the Skirt ,you look fab.!

    xoxo

    ReplyDelete
  2. mogłabyś pokazać buciki bliżej :) ? bo szukam wygodnych kobiecych bucików na ten sezon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne, znajdziesz je na moim poprzednim poscie :)
      http://elmartina.blogspot.co.uk/2012/04/niew-in-h.html
      pozdrawiam

      Delete
  3. KAPITALNIE wyglądasz kochana ! Świetny set :)

    ReplyDelete
  4. pięknie wygladasz!:) bardzo podoba mi sie Twój sweter! I pasują Ci te okulary:)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Absolutnie szałowy sweter!!! Reszta Ciebie też - jak zawsze, piękna istoto :D

    ReplyDelete
  7. ale ślicznie, a sweterek ma uroczy kolor :)

    ReplyDelete
  8. ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    ReplyDelete
  9. This is absolutely gorgoeus. I love the knit. xx

    ReplyDelete
  10. kolejna świetna stylizacja! bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  11. Swietny ten sweter!!:) A co do pogody to lacze sie w bolu, bo u mnie tez pada:/
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  12. wow! świetna stylizacja..i te włosy- cudo!

    ReplyDelete
  13. Fantastycznie...mam tę spódnicę, ale nigdy nie wiem czy nosić ją w pasie (wtedy rozciecie jest nieezpiecznie wysoko, czy niżej, ale wtedy pupa jakoś dziwnie wygląda;(( moze to moja figura? pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez juz mialam pare razy "ciekawe" doswiadczenia z ta spodnica, mianowicie wiaterek zawial i pokazalam wszystkim jakie mialam majtki na sobie :P
      postanowilam nosic ta spodnce, (tam gdzie jest rozciecie)z lewej strony, prawie na boku i z przodu ja trosze nizej nisic niz z tylu,jak na razie wiekszych problemow z nia nie bylo ;)

      Delete
  14. Love your style so much! Like your blue sweater :)

    ReplyDelete
  15. so smart! i like your style :)

    ReplyDelete
  16. bardzo ci pasuja te okulary!

    ReplyDelete
  17. I love your sweater and bag!!! Following you on GFC!

    Kisses, Lucy!

    ReplyDelete
  18. wszystko tam gdzie powinno i tak jak powinno być <3

    ReplyDelete
  19. Na pierwszy rzut oka wydaje mi się bardzo grzecznie, ale wbrew pozorom zestaw jest mocno kobiecy. To mi się podoba. :D I sweter ma świetny kolor!
    Też mam w szafie wiele takich rzeczy, które wiele lat temu nosiłam ja, moja mama, albo nawet mój tata! Są to tak ponadczasowe rzeczy, że jestem pewna, że nigdy ich nie wyrzucę. Bo drugich takich nie znajdę. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki, wydaje mi sie ze czasami warto zatrzymac pare rzeczy bo moda zawsze wraca :)))

      Delete
  20. całość genialna, a w kolorze swetra się zakochałam <3

    ReplyDelete
  21. Piękny zestaw! Sweterek ma cudowny kolor :)

    ReplyDelete
  22. Amazing outfit! xx

    http://little-pm.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  23. Sweter wygląda swietnie! :) Opłaca się trzymać stare rzeczy :)

    ReplyDelete
  24. Pięknie prezentuja się te buty...może sama się na nie skuszę :)

    ReplyDelete
  25. Really interesting look, I like it :)

    ReplyDelete
  26. love the colors you wore here! they match your tone. we're your new followers now!HIMandHERlane
    HIMandHERproject

    ReplyDelete
  27. So cool outfit!!!
    Love teh glasses!
    xx Ilka
    http://ilkavontorok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Beautiful, love your ombre hair:)

    ReplyDelete
  29. A dziękuję! :*
    Świetny masz sweterek.

    ReplyDelete
  30. Podoba mi się:) i rewelacyjnie wyglądają Twoje włosy:)

    ReplyDelete
  31. dziekuje kochani za tak wapsniale komentarze, nie byloby mojego bloga gdyby nie Wy!

    thank you all for great comments, you make my blog going!

    ReplyDelete
  32. jejku. jak ja uwielbiam takie swetry.. cud miód i orzeszki :) świetnie w nim wyglądasz :)

    Pozdrawiam :]

    ReplyDelete
  33. Love that sweater!!!!


    Kisses, Elly

    ReplyDelete
  34. wielkie WOW za ten zestaw!!!zachwycam się na maxa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musze tutaj dodac ze to Ty mnie zawsze inspirujesz do stylizacji!

      Delete
  35. spoko sweter, fajnie komponuje się z kołnierzem.

    ReplyDelete
  36. gorgeous outfit! I love it!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    ReplyDelete
  37. genialny sweter i spódnica! buty też bardzo mi się podobają czekam na ich zdjęcie z bliska:)

    ReplyDelete
  38. Amazing outfit dear, Love that sweater !!

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. this is gorgeous! you look perfect!

    pepperandchips.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Hi! I just discover your blog and I really love your style!
    Todays outfit is amazing! I love your vintage sweater :)
    Come to visit my blog:

    http://bimbaymery.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. I recently stumbled across your blog and I LOVE it! I love the layout to the content and everything in between! Your style is just impeccable and your blog is simply the epitome of perfection! I am your newest, most avid follower, I look forward to reading your future posts. I would love it if you could perhaps follow me back too?

    Love from, THE EASTERN PEARL

    ReplyDelete
  42. great look:) love the skirt!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. the i love the top and your glasses..very preppy!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. beautiful top! :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Beautiful! I love your sweater its so nice.

    Besos Storm

    ReplyDelete
  46. your hair colour looks fab!

    ReplyDelete
  47. Fantastyczna spódnica, uwielbiam geometryczne konstrukcje odzieży. Świetnie, że połączyłaś ją z "ciężkim" swetrem, razem daje to super efekt!

    ReplyDelete
  48. Ci powiem dziewczyno,że jesteś znakomicie ubrana nie mam się do czego przyczepić
    a czasem lubię :)


    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczegolnie dziekuje, zostac oceniona pozytywnie przez faceta to wielki komplement!

      Delete
  49. Verry nice look<i love your sweater!Thanks for comment!X

    ReplyDelete
  50. I'm now following your blog...these are great pictures I love the colour of your jumper

    ReplyDelete
  51. rewelacyjnie wyglądasz! genialny zestaw :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    ReplyDelete
  52. I loke your style :)
    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  53. Love the glasses, love this blue/green color!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Świetnie wyglądasz- jak zawsze :)
    Uwielbiam tą torebkę i buty :)

    ReplyDelete
  55. Kołnieżyki pod szyją są zawsze świetne i odpowiedznie niemal do wszystkiego . Jako wielka fanka swetrów kocham także i ten !

    ReplyDelete
  56. nie poznałam Cie ;d
    ale wyglądasz bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  57. i love your hair and that jumper is so pretty. the colour is my favourite xx

    ReplyDelete
  58. i love that the sweater is hanging off your shoulders over the denim shirt!

    ReplyDelete
  59. Love your entire look, looks so chic

    ReplyDelete
  60. So perfect outfit

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. you look great!
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina