Sunday, 15 April 2012

NAILS ART

A oto baza jaka uzylam lakieru z Collection 2000- Button Moon  nr 33
For my base I used nail polish from Collection 2000 Button Moon no 33

Postanowilam ze bede zamieszczac wiecej postow o paznokciach. 
Pare lat temu ukonczylam kurs przedluzania paznokci metoda zelowa i akrylowa , manicure oraz pedicure. 
Bede dzielila sie z Wami moimi doswiadczeniami i bede pisac o pielegnacji paznokci. 
Moje paznokcie zawsze musze miec pomalowane ,podkresla to moj stroj dnia.
Dzisiejsze pazurki sa inspirowane azteckimi wzorami, szczerze powiem ze przypominaja mi nieco pisanki ;)

I decided that I will write more posts about nails.
A few years ago I completed the course of gel and acrylic nail extensions, manicure and pedicure.
I will write about my experiences and also nail care.
My nails always need to be painted, it is part of my  outfit of the day.
Today's nails are inspired by aztec prints and the resoult was that my nails look like little Easter eggs;)

kisses Martyna :*

66 comments:

  1. I like your nails so much, patterns is amazing :)

    ReplyDelete
  2. Looks amazing ,love that!

    Wish you a nice Sunday :)

    ReplyDelete
  3. Wow, nie mogę nigdy sobie wyobrazić jak można zrobić tak drobne wzorki z taką precyzją:) Pomysłowe:)
    M.

    ReplyDelete
  4. kiedyś nauczyłam się przedłużać paznokcie, ale chyba brakuje mi talentu... nie wyobrażam sobie robić takich wzorków jak te azteckie, mistrzostwo! :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo oryginalnie ... Najbardziej podoba mi sie wzor na kciuku i na palcu serdecznym..:)

    ReplyDelete
  6. No nie mów, że to Twoje dzieło :) Wzorek, kolorystyka - świetne!

    Czekam na więcej takich postów bo uwielbiam kolorowe pazurki.

    A może coś z elementami brokatu? Ja ostatnio oszalałam na punkcie brokatu na paznokciach, bardziej nawet takiego sypkiego niż w lakierze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki, beda tez i z brokatem juz niebawem :)))

      Delete
  7. Love your nails!
    //www.fashion-ice.blogspot.com
    Check & Follow!

    ReplyDelete
  8. genialnie wygladaja Twoje paznokcie !

    peikny wzor :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie ozdobione są Twoje paznokcie.;D

    ReplyDelete
  10. Nie mam cierpliwości do paznokci. Moje malowanie ich ogranicza się do jednego koloru. ;)

    ReplyDelete
  11. super :)
    ja niestety nie mam cierpliwości do takiej zabawy :(

    ReplyDelete
  12. you´re an artist!!!!!
    kisses

    maitane
    http://escondidasentuarmario.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. This is so awesome! So artistic x http://missbeatrix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. to samo pomyślałam jak je tylko zobaczyłam xD pisanki

    ReplyDelete
  15. paznokcie są super bardzo oryginalne wzory ;)

    ReplyDelete
  16. Myślałam, że to są naklejki. Ale świetnie wyszły! :)

    ReplyDelete
  17. Świetny blog . ♥

    Obserwuję , i liczę na rewanż . ; ** !

    * Zapraszam : my-life-weronika.blogspot.com *

    ReplyDelete
  18. omg how did u do that?!?! they looks incredible!! that must have taken so long! gorgeous :) so brilliant with the aztec print! xx,
    The Golden Girls

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I did the nails my self and took me 10 minutes :)

      Delete
  19. Dziekuje dziewczyny ze spodobaly sie Wam! Postow o paznokciach bedzie zdecydowanie wiecej!
    Thank you girls for comments! I will write more posts about nails!

    ReplyDelete
  20. jakie masz ładne paznokcie!:))

    ReplyDelete
  21. O, tak, poproszę o duuuużo porad na temat "konserwacji" paznokci!!!! :)

    ReplyDelete
  22. Love it! I am definately going to try this!

    www.styliststeph.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Love your nails !Thanks for comment!

    ReplyDelete
  24. śliczny wzorek :D
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Piękne są :) Ja też zajmowałam się kiedyś artystyczną stylizacją paznokci, ale dziś już nie mam na to czasu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawie jak ja ;) czesto bywa ze pomaluje tylko na jeden kolor i to wszystko,ale czas to zmienic :)))
      paznokcie dalej przedluzam ale nie tak czesto jak kiedys to robilam :(

      Delete
  26. Love this type of mnicure. xx

    http://little-pm.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  27. wow ale Ci prosto te wzorki wyszły ;)

    ReplyDelete
  28. Great job!!!! i can´t do it :-(
    Nice blog! I invite you to follow me in www.locaporlamodablog.blogspot.com, hope you like it, I'm following you now!!!!

    Caro from Buenos Aires. -

    ReplyDelete
  29. PERFECT NAILS!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  30. Wow..amazing nails art!!! kiss kiss doll

    ReplyDelete
  31. Cudowne te Twoje paznokcie, super manicure!
    Kisses and see you soon!
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  32. oh my god that's amazing I love nail art and aztec print are now in love it great post sweetie

    ReplyDelete
  33. Desde luego es un arte...ya quisiera yo ser capaz de hacer algo parecido. Originales y estilosas.

    ReplyDelete
  34. oh wowwww! that's amazing!
    you are so so talented hun!
    xx
    -S
    Ginger and Lace

    ReplyDelete
  35. Wyglądają jak pisanki :) pięknie Ci to wyszło!

    ReplyDelete
  36. looks amazing! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  37. Amazing:)
    Love the first photo.
    xx Ilka
    http://ilkavontorok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Genial blog.Me ha encantado tu originalidad , elegancia y creatividad.Te sigo.Te invito a seguir mi blog.Saludos poéticos.

    ReplyDelete
  39. I want good gel work to last longer <3 I'm thinking of coloring my currently short nails a bright red. Havent done that since my MKOlsen obsession peak a few years back. LOVE.

    te amo,
    j
    www.sanitynotebook.com

    ReplyDelete
  40. lubię posty o paznokciach i sama też takie często dodaję. :) fajnie to wygląda, ale widać, że się trzeba napracować^^

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina