Wednesday, 18 April 2012

I WANT RIVER ISLAND !





Wczoraj zostalam zauroczona przez nowa kolekcje w RI.
Musze powiedziec ze w tym sklepie pojawiaja sie super rzeczy a nastepna kolekcja jest taka sobie i na zmiane. 
Tym razem zostalam mile zaskoczona bo bardzo przydadly mi te rzeczy do gustu,najbardziej podobaja mi sie te neonowe spodnie. Byla tez bezbarwna przezroczysta torba, ktorej niestety nie znalazlam na RI stronce internetowej. Pojawily sie rowniez buty w stylu  isabel marant sneakers.  Szczerze mowiac to jak dla mnie RI zawsze ma i mial swietne kolekcje butow. 
Co myslicie o tej kolekcji? 

Yesterday was amazed with new collections in RI.
I must say that I sometimes get great collection in shops and next time I can't find anything special.
This time I was very surprised because in shop is lots of great stuff, the most I like those neon pants. 
In shop was also  transparent bag, unfortunately could not find the RI web page. River Island got similar boots to Isabel Marant sneakers. 
For me RI always has and had a great collection of shoes.
What do you think about this collection?

kisses Martyna :*

57 comments:

  1. jak ogladalam stronę ri to zawsze wzdychałam, a jak otworzyli w gdansku to jakos tak... tylko dodatki mi sie podobały :)

    ReplyDelete
  2. Ja Ci powiem Martynko, że kolekcja jak dla mnie odważna:) ja to nudna w ubiorze jestem chyba... ale koszula mnie urzekła... :)

    ReplyDelete
  3. mnie ta koszula zakręciła! ;D

    ReplyDelete
  4. Gosh I love it!!! Thanks for posting... The shoes are the best <3 Love from Germany, Davina

    ReplyDelete
  5. adidasy są świetne! :) chce jeee.
    Pozdr.Monia

    ReplyDelete
  6. Amazing , for me unusual patterns, but I like it so much ! Not only clothes but also shoes are really nice I think :)

    ReplyDelete
  7. Własnie w zeszyły czwartek i piatek w RI online mozna było zrobic zamowienie i przesyłka była za darmo. Warto czasem poczekac na takie okazje jezeli ktos tak jak ja musi kupowac online. zamowiłam sobie sliczna bronsoletke, pewnie pochwle sie ja na blogu:) Sandałki równiez sa przesliczne, ale buty niestety musze przymierzyc, wiec zobaczymy co sie pojawi w browarze w Poznaniu. Nie polecam butów z materiału, podobno bardzo sie rozciagaja. pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. love the first shirt and also both high heels, awesome prints and colours!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  9. I like everything here, goob job!

    ReplyDelete
  10. I love the shoes!!!
    http://fashionablyspeakn.blogspot.com/2012/04/minted-gold.html

    ReplyDelete
  11. ŚLICZNE :)) Ja też już na kilku zawiesiłam oko i szykuję się na zakupy ;))

    ReplyDelete
  12. Najbardziej do gustu przypadły mi przedostatnie buciki.

    ReplyDelete
  13. Ale piękne rzeczy! Pewnie nie bedzie mnie stac na 3/4 rzeczy z tej kolekcji, ale na pewno pojadę chociaż poogląda!:)

    ReplyDelete
  14. Really cool pieces! LOVE those zigzag pants!

    www.plentyforpenies.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Those yellow pants are crazy awesome, I'm not sure I could pull them off, but I kind of really want to try :)

    ReplyDelete
  16. Those zig-zaggy pants are HOT.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  17. ja mam dziwny stosunek do tego sklepu, bo w każdej kolekcji znajdują się rzeczy które niesamowicie mi się podobają i aż brak mi słów by opisać ich piękno, a tuż obok, na innym wieszaku wisi coś, co wygląda bardzo 'bazarowo'(nic nie mam do bazarów;) chodzi mi o przepych, zły materiał, okropne połączenie kolorów itp) a buty to fakt, zawsze mają cudowne! z Twoich wyborów najbardziej podoba mi się pierwsza koszula, jestem zakochana w takich wzorach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie mam takie samo zdanie, tak samo jest z kolekcjami, raz maja swietne rzeczy a pozniej cos co wyglada jak "szmatki" :P

      Delete
  18. verry nice post!Lovely shoes!

    ReplyDelete
  19. Lovely picks! I'm even in love with the first top you posted. :)

    XX,
    Jess

    ReplyDelete
  20. I love all of these, the pastel heels are the best!

    Please like and comment on my photo here: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=265732266855161&set=a.265731976855190.61165.119939421434447&type=3&theater
    :)

    ReplyDelete
  21. love the heels!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Love the shoes, I want too! xx

    http://little-pm.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  23. love the chevron print and those gorgeous chunky sandals! great picks :)

    xoxo

    ReplyDelete
  24. The collection reminds mea lot of marni . . . I like the zig zag prints.

    ReplyDelete
  25. http://tanieubrania.blogspot.com/ tabie koszule, rurki, botki itp zapraszam ;)

    ReplyDelete
  26. spodnie naj :)

    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Great pieces! Those pants are so cool!

    GTBB,
    Bad Joan
    http://badjoan.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. wzorki boskie, szczególnie na spodniach :)

    ReplyDelete
  29. Woow nice post! I want also the shirt:)
    xx Ilka
    http://ilkavontorok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. the shoes are amazing! :D nice post

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  31. ja uwielbiam River, ale troche tam drogo:(

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajne reczy. Lubie te wzory. Przedewszytkim na spodniach.

    http://overdivity-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Great look stuff! Kisses <3

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  34. ja też bardzo lubię River Island, zawsze można tam znaleźć fajne, oryginalne wzory i fasony :)

    ReplyDelete
  35. Love the shoes, I think the last one is my favourite!x

    ReplyDelete
  36. LOVE those leggins ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ and the first one blouse is just gorgeous!! :D

    XOXOXO

    ReplyDelete
  37. pierwsza koszula i ostatnie buty <33

    ReplyDelete
  38. Hi lady!
    I just discovered your blog and I like it!

    The Lady Posh

    xx!

    Lulu

    ReplyDelete
  39. Dziękuję za miłe słowa w komentarzu ;) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  40. sneakersy z ukrytą koturną tak zawładnęły moim sercem, że już posiadam jedną parę. wprawdzie nie jest do Isabel Marant, ale i tak jestem zadowolona z nich ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina