Sunday, 8 April 2012

EASTER SUNDAY LOOK


Witam Was serdecznie!
Jak mijaja Wam Swiata Wielkanocne?
Ja niestety nie spedzilam ich w gronie rodzinnym, spedzilam je jedynie z moim ukochanym Danielem. Zjedlismy razem obiad i teraz leniuchujemu.
P.S. przyszedl czas ze i ja mam omber wlosy! Odrosty po pasemkach jakie mialam zrobione na wakacje osoagnely maksymalnej wielkosci wiec zdecydowalam sie ze zafarbuje wlasnie w taki sposob. Powiem szczerze ze nie wiem czemu nie zdecydowalam sie na nie wczesniej! 

Hello Everyone!
How is your Easter?
Unfortunately I'm not spending this Easter with my family. Only me and my boyfriend Dan had dinner together and now we just relaxing.
P. S. I have omber hair! After I had highlight's done  for my holiday  I decided that I need change colour. To be honest I do not know why I didn't chose omber hair style before! I love it!

I was wearing:
blazer, top, shoes: Zara
jeans: Wrangler
bag: Primark

One more thing.
Have you seen the movie "Drive". The soundtrack is in my head! I love the most this song! 




68 comments:

  1. Great Pics ,you look fabulous! ♡

    kisses xxx

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny efekt wyszedł:)

    ReplyDelete
  3. I bardzo Ci te ombre pasują!:) mnie samej się marzą, pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  4. the jumper is awesome, especially love your hair!

    Anna B.

    ReplyDelete
  5. coraz bardziej podobaja mi sie takie buty; swietnie na Tobie wygladaja :-)

    ReplyDelete
  6. u mnie swieta za tydzien, wiec nic ciekawego dzis sie nie dzieje :)
    podobaja mi sie te zarowe buty :)

    ReplyDelete
  7. you look lovely, have a happy easter!

    ReplyDelete
  8. Beautiful top, love the illustration !
    Thank you for all your comments on my blog and Happy easter !

    ReplyDelete
  9. very stylish outfit!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    ReplyDelete
  10. dziekuje Kochane za komentarze! Wesolych Swiat Wielkanocnych!

    thank you for comments! Happy Easter!

    ReplyDelete
  11. looks so great! chic and classy
    happy easter! x

    ReplyDelete
  12. fajny strój klasyczny a zarazem na luzie podoba mi się ;) a co do włosów rewelacyjny efekt też takie chcę ;)pozdrowionka dodałam do obserwowanych.

    ReplyDelete
  13. pieknie wygladaja:)) zreszta- ladnemu w wszytkim pieknie;))

    ja swieta spedzam leniuchujac w domu. tzn trohe leniuchujac troxche sie uczac do matury:(

    buziaczki:**

    ReplyDelete
  14. Świnia ze mnie. Zachwalając Twoje włosy zapomniałam poŻYCZYĆ Ci WESOŁEGO ALLELUJA:)

    ReplyDelete
  15. Wesołych Świąt! :)
    Świetne spodnie:>

    ReplyDelete
  16. chociaż nie przepadam za takimi włosami, to Tobie jest w nich świetnie! :)

    ReplyDelete
  17. Hi darling, I really love your outfit, you're incredible with this blazer. Thanks a lot for your comment in my blog. a big kiss :)

    www.aunusualstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. prześliczne masz włosy :)
    i te butki mimo że jeszcze pare tygodni wczesniej mnie nie przekonywały kiedy wchodziłam na Twojego bloga teraz mnie zupełnie oczarowały :)

    ReplyDelete
  19. Super wyglądasz :) Jak zwykle ;) A taką bluzeczkę też mam :))

    ReplyDelete
  20. o widzę inspiracja tvnowską reklamą p.s. bardzo ładna fryzura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, nie mam pojecia o jakiej reklamie mowisz, bo niestety nie mam polskiej telewizji :(
      Co masz name mysli bo jestem bardzo ciekawa:D

      Delete
  21. Love this whole look!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. świetnie wyglądasz! pasują Ci takie włoski!:):)

    ReplyDelete
  23. wyglądasz cudownie! uwielbiam takie połączenia topów, marynarki i szpilek<3

    ReplyDelete
  24. Świetnie! Kapitalnie noszone spodnie :)

    ReplyDelete
  25. Great Outfit. I love your shoes.

    ReplyDelete
  26. you look stunning. adore this post, love. I hope you and your family had an amazing weekend. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest outfit post. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Masz bardzo, bardzo, bardzo ładne włosy :D
    Zestaw mi się podoba, chociaż za takimi bucikami nie przepadam ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  28. love your shoes and bag! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  29. Nie lubie sie powtarzac a mimo wszystko robie to zawsze u Ciebie na blogu ! Wygladasz po raz setny genialnie ;)
    Buźka i mokrego dyngusa zycze ;):*

    ReplyDelete
  30. świetne zdjecia, masz boska fryzure! :))) i kolor mi sie bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  31. Kochan pieknie Ci w tych ombre hair ja tez je uwielbialam ale u mnie na czarnych wlosach ne maly ta dobrego efketu;)

    ReplyDelete
  32. love your hair so much! especially the wavy style! looks so great on you :) xoxo, saskia

    ReplyDelete
  33. Ombre hair idealnie do Ciebie pasują. Pięknie wyglądasz <3

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjecia! Przepieknie Ci sie ukladaja wlosy, zazdroszcze. Ogolnie super
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  35. LOVE your outfit and how you styled the look with the cognac purse

    ReplyDelete
  36. love this look! it's the perfect casual-chic combination.

    -Carol
    http://declarationofcaptivation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. love the boyfriend jeans + blazer combo. always a great classic!

    ReplyDelete
  38. Love your shoes dear :)
    xx Ilka
    http://ilkavontorok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. nie mogę się napatrzeć :) Znakomicie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. BEAUTIFUL LOOK sweetie love your hair and heels so chic and casual.
    following you you have great style
    Ps: ROMWE GIVEAWAY ON MY BLOG CHECK IT OUT

    ReplyDelete
  41. LOVE those jeans! Perfect with the kitten heels!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. LOVE your ombre hair babe! and you rock those boyfriend jeans!

    xx Mode Junkie

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam Cię, jesteś śliczna!:) I torebka mnie zachwyciła:)

    ReplyDelete
  44. Wow love your new hair!!!
    xx

    ReplyDelete
  45. You look so great! xx

    http://little-pm.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  46. simple yet classy.

    XX,
    Jess

    jessnothinless.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. podoba mi się połączenie marynarki typu boyfriend i czółenek:)

    ReplyDelete
  48. Piękne włosy, piękne buty, świetna stylizacja!

    ReplyDelete
  49. swietna marynara i torebeczka!

    ReplyDelete
  50. great look!!

    http://www.vigilantlense.com/

    ReplyDelete
  51. A great outfit! I love the heels :D

    http://shopaholichousewife.blogspot.de/

    ReplyDelete
  52. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu ;))

    ReplyDelete
  53. Cudownie!!! Mega styl!!!!
    Blog wspaniały! cudny!!!!
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:*:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*

    ReplyDelete
  54. love your look! ;)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  55. Thank you very much ! I love your shoes :D

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina