Thursday, 15 March 2012

TODAYS OUTFIT 15/3.12


Co slychac i jak mija Wam tydzien?
Ja musze przyznac ze nie odmowilabym spedzic jednej wiecej godziny w lozku ;) 
Dzisja mam ubrane moje ulubione Zara buty. Torbe pewnie juz znacie z innych blogow. Ja nie moglam sie na nia pierwsze zdecydowac czy ja chce czy nie,pozniej jak sie juz namyslilam to nie bylo jej w sklepach,dokladnie chodzilo mi o kolor zielony (nie wiem czy ktos widzial w Zara,ale to byl idealny kolor dla mnie) Tak wiec jest juz w mojej szafie ;)
Milego dnia kochani blogowicze!

How are you and how is your week?
I must say  that would like to spend one  more hour in bed;)
Today I'm wearing my favorite Zara shoes. Bag you probably already know from other blogs. I could't decide whether I want to buy it or not. I saw in Zara  this bag in green colour but is not there any more (do not know if anyone has seen in Zara, but it was the perfect color for me) so it is now in my closet;)
Have a nice day dear bloggers!

I'm wearing: 
vest: primark
top, shoes, bag: Zara
leggings: H&M

kisses 
Martyna :*

41 comments:

  1. Swietne masz te buty!
    Wzajemnie milego dnia!:)

    ReplyDelete
  2. marzy mi się tak torba, jest boska:)

    ReplyDelete
  3. Buty są piękne, strasznie ubolewam, że mam rozmiar 35, większość butów jest dla mnie niedostępna :<

    ReplyDelete
  4. I like your vest! It´s a piity that in Slovakia we haven´t got enough good shops :) You look very nice, have a nice day ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love in UK and we got lots of great shops!

      Delete
  5. Piękne buty :) Na prawdę fajnie to wszystko ze sobą połączyłaś!!buty+spodnie kojarzą mi się a Audrey ale Tobie na pewno też :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj jak ja chcialabym byc tak piekna jak ona jest!

      Delete
  6. Pięknie!!! Boskie masz buciki!!!

    ReplyDelete
  7. ślicznotka z ciebie :):):) pięknie!!

    ReplyDelete
  8. hey cute blog!follow us if u like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Love your Zara bag and cute jacket dear :)

    xoxo
    Stella

    ReplyDelete
  10. Awesome vest and I really want that bag! I really should just buy it while it's still available!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    Vintage Collar Necklace Giveaway

    ReplyDelete
  11. that's a very nice jacket and bag! love the combination with the stripes!

    ReplyDelete
  12. You look soo cute. I love that bag.

    xo,
    Em

    ReplyDelete
  13. Ołłł :)) Wygladasz prze bosko :)) Juz widac wiosne w Twoich ciuchach :) Trafiłam na Twojego bloga od Paulii i nie żałuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia :)

    ReplyDelete
  14. Kurcze, ale masz pogodę! W takich lekkich pantofelkach już...

    ReplyDelete
  15. uwielbiam te torebki :D ♥ slicznie wygladasz :)

    ReplyDelete
  16. podoba mi się ta torba:)

    ReplyDelete
  17. Jak Ty to robisz, że na każdym zdjęciu wyglądasz tak promiennie? ;) :P
    Nie wiem co robisz, ale robisz to dobrze a nawet bardzo!! ;)
    Jestem zakochana po uszy w tej torbie, choć jej cena jest bardzo duża. Świetna kamizelka!

    Pozdrawiam, K.
    kaerax.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kocham tą torbę:) CZaję się na czarną, bo spokojnie będzie ją można założyć do czarnych Conversów, brązowa jet bardziej elegancka,ale mimo wszystko ta braązowa bardziej m się podoba....
      Jejku,u chciałam założyć dziś balerinki,ale jest jeszcze za chłodno,a Ty już w pantofelkach:)

      Delete
    2. hej Kaera, nie mam pojecia, dzieki wogole za mile slowo!
      polish_gal, wiem ze czarna pasuje do wszystkiego,ale ja wole ta torbe wlasnie w brazie i musi pasowac do wszystkiego ;)

      Delete
  18. Really nice bag and shoes :))

    ReplyDelete
  19. Slicznie wygladasz! Kamizelka fantastyczna, co do torebki tez myslalam zbyt dlugo i zniknela ze sklepu:-(
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ze mna bylo to samo, tak wiec juz postanowilam ze jakja znajde to musze ja miec! tak wiec tez sie stalo :)

      Delete
  20. so perfect!!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  21. I love those heels and bag, very chic. xx

    ReplyDelete
  22. So pretty! Absolutely adore your bag!

    PS. We’ve a $100 Giveaway to Vantage Point Vintage on our blog! Check it out, if you’d like :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    ReplyDelete
  23. świetny outfit! torba Zary genialna!
    pozdrawiam, N,G.
    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ♥ pieknie!
    www.lantern-slide.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Amazing bag. You look gorgeous!

    ReplyDelete
  26. Marzy mi się ta torba!:) jak dla mnie - klasyk:)pozdrawiam.

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina