Wednesday, 7 March 2012

TODAY'S OUTFIT 07/03/12


Dzisiejszy outfit. Moja ulubiona spodnica i koszulka ktore ostatnio znalazly sie w mojej kolekcji.
Naszyjnik mam z tamtego roku i kolorystycznie idealnie pasuje do modnych pasteli w tym sezonie. 
Na zdjeciach jeszcze troche widac moje rozwe wlosy. Niestety kolor jest zmywalny. 

Today's outfit. My favorite skirt and a shirt which recently featured in my collection.
Necklace I bought last year, and color is perfect because have got pastel colour. 
On the picture you can see my pink hair. Unfortunately, the color is washable.


I was wering:
jacket, bracelet, shoes: Primark
skirt: Zara
top: H&M
necklace: Accessorize
watch: River Island 

kisses
Martyna ;*

54 comments:

  1. Ale masz śliczną spódniczkę !! I ten naszyjnik - cudo :>

    ReplyDelete
  2. Thank you :) Ooh..I love your skirt too! hha.

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz olśniewająco!!
    Zakochałam się w Twoim naszyjniku!
    Świetny zestaw!
    Buziaki, K.
    kaerax.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudny jest ten naszyjnik:) Czekam juz na sobote;** Ma byc 14 stopni i sloneczko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow, super, mam nadzieje ze bedzie ladna pogoda! a ja dalej nie wiem w co sie ubiore ;)

      Delete
  5. ale masz słodkie buty:)uwielbiam Twoje włosy!

    ReplyDelete
  6. dziekuje dziewczynki za komentarze! Wszystkie sa bardzo wazne dla mnie!
    thank you for all comments! All are very important for me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sukienka i naszyjnik są boskie:) W PL te spódnice kosztowały 189zł:(

      Delete
  7. Your skirt is very nice :) And I like color of your necklace.

    ReplyDelete
  8. całość bardzo fajna, ale chyba postawiłabym na wyższe buty :)
    tutaj nie widzę dokładnie tych które masz na sobie, ale z daleka wyglądają troszkę jak kapcie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz ze zakladajac te balerinki zastanawialam sie nad zalozeniem obcasow,ale z tego powodu ze zawsze duzo chodze postawilam na wygode ;)

      Delete
  9. Te korale idealnie dopełniają całosć.

    ReplyDelete
  10. You look so pretty! I love your necklace and the combination of the blue and the red from your shoes together

    ReplyDelete
  11. great outfit! I loove the skirt and the amazing necklace. looks really good

    ReplyDelete
  12. bluzka i spódnica rewelacja :) pięknie wyglądasz !

    ReplyDelete
  13. Piękna bluzka i spódnica też! Chcociaż ja bym ją skróciła, tak żeby była do kolan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki :) mi nie przeszkadza jej dlugosc ale dzieki za Twoja opinie :)

      Delete
  14. Piękny naszyjnik! Spódniczka jest świetna jednak ja bym ją nieco skróciła, wtedy byłaby idealna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze kiedys, jak na razie taka dlugosc mi sie podoba ;)

      Delete
  15. Oh I absolutely love love the outfit and snazzy shoes
    www.rawfashionmagazine.com

    ReplyDelete
  16. great! :)

    "comment made by boy"

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są w fajnej scenerii. Gdzie - w piwnicy? Podoba mi sie kontrast między surowymi ścianami a Twoim eleganckim wyglądem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej! zdjecia sa zrobione w bocznych korytarzach w centrum handlowym ;)

      Delete
  18. piękna spódnica i widze, że wpadłyśmy na ten sam pomysł z końcówkami :)

    ReplyDelete
  19. swietna kurtka i naszyjnik!!!

    ReplyDelete
  20. klimatyczne zdjęcia! świetny zestaw!:)

    ReplyDelete
  21. wyglądasz cudownie! spódnica jest przepiękna i do tego ten naszyjnik- super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. you have a lovely skirt and those flats are super cute :)

    xoxo
    Stella

    ReplyDelete
  23. this is a great simple and totally chic outfit.. love the statement necklace.. it really makes the whole look standout!


    myblissisthisway.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. dziekuje Wszystkim za tak wspaniale komentarze!!!! znacza bardzo duzo dla mnie!!!! buziaki

    Thank you all for such great comments!! mean alot to me! kisses

    ReplyDelete
  25. That's a really nice outfit! I like the skirt! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    ReplyDelete
  26. Hi Darling! I really love your necklace, it’s so beautiful. Thanks a lot for your comment in my blog. I follow you by GFC, Band Bloglovin. I hope that you follow me back. A big kiss :)

    www.aunusualstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. That light blue necklace is so gorgeous!
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/
    http://eabshop.blogspot.com/
    P.S. See what is new in my shop:-)

    ReplyDelete
  28. śliczne balerinki, szalenie podoba mi się połączenie koszuli z naszyjnikiem, który swoją drogą jest fantastyczny!

    ReplyDelete
  29. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    ReplyDelete
  30. stylizacja bez kurtki zdecydowanie bardziej mi się podoba, a naszyjnik jest po prostu śliczny

    ReplyDelete
  31. Spódnica i naszyjnik robią wrażenie !! CUDA ! ;)

    ReplyDelete
  32. wyglądasz niesamowicie, wszystko mi się podoba;) Zapraszam serdecznie w wolnej chwili na fanpage i na bloga :)

    ReplyDelete
  33. Ciekawa stylizacja. Zapraszam di mnie.

    ReplyDelete
  34. świetnie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  35. Fantastyczny zestaw! Bardzo podoba mi się Twój naszyjnik i spódnica :)

    ReplyDelete
  36. Świetny zestaw :) I piękny naszyjnik :)

    ReplyDelete
  37. That necklace and those shoes are sooooo gorgeous! Love this!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Zegarek - marzenie! Naszyjnik - niesamowity.Świetna stylizacja, gratuluję ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania - właśnie zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, check it out!
    monikaorlik.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje i zycze udanego blogowania :)

      Delete
  39. Thank you and your skirt is perfect

    ReplyDelete
  40. i love your necklace!its so gorgeous.x

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina