Friday, 2 March 2012

PINK HAIR


Zafascynowana Katy Perry nowymi kolorowymi fryzurami postanowilam troche zaszalec. 
Moj kolor padl na rozowe koncowki. 
Jestem osoba ktora szybko sie nudzi i ta samo jest z wlosami, lubie kombinowac i zmieniac fryzury czy kolor wlosow z dnia na dzien. 
Jak sie Wam podoba? A tak na marginesie to zalaczylammoje pierwsze video...nie jest najlepszej jakosci i nie wygladam swietnie bo to mialo byc tylko na probe, no ale co tam ;)

I'm fascinated Katy Perry's new  colorful hairstyles and I decided to dye my hair ends.
I choosen pink color.
I'm a person that quickly gets bored and this is the same with my  hair, I like to change hairstyle or hair color from day to day.

Did you like my hair colour?  And by the way this is my  first video ;)

kisses
Martyna


32 comments:

  1. I love it! I want to do it as well but I dont know which colour I should use :D

    Kisses Anne
    http://annenobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. LOVE IT!!! very cool :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  3. Efekt jest rzeczywiście bardzo fajny :) Zainspirowałaś mnie :)

    ReplyDelete
  4. Lubię eksperymentować z włosami, ale raczej z obcięciem, niż z kolorem (uwielbiam mój naturalny kolor!). Chociaż nie powiem, swego czasu bardzo chciałam mieć na głowie coś kolorowego. Skusiłam się dwa razy w życiu - raz miałam bordowe końcówki (prawie nic nie było widać), drugi raz blond grzywkę (całkiem nieźle wyszło). Na razie niech zostanie, jak jest. A Tobie bardzo pasuje ten różowy, choć patrząc na tytuł, spodziewałam się czegoś bardziej mocnego. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja chyba mialam juz wszystkie kolory na wlosach ;) od czarnego po ciemne fiolety i machonie, brazy az do blondow, teraz przyszedl czas na rozowy ;)

      Delete
  5. A beautiful banner and what you did on your hair I love it!
    And if you wanna read my blog, there are flags on the side :)

    ReplyDelete
  6. dzieki za komentarze, kolor wlasnie chcialam uzyskac taki-nie za mocny i nie na calosci wlosow ;)

    Thanks for the comments, I wanted colour like this-not too strong and not the whole hair ;)

    ReplyDelete
  7. I like it because it's not too bright, great job!
    Come to visit my blog and if you want let’s follow each other on Bloglovin, GFC and Facebook!
    xoxo
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    ReplyDelete
  8. Swietnie wyszło, podoba mi się, że są takie delikatne, ale wściekły róż też by pewnie dobrze wyglądał :). Ja sama drastycznie zmieniłam teraz kolor, tak więc jaram się wszelkimi eksperymentami na włosach!

    ReplyDelete
  9. Wow! Super! Od jakiegoś czasu myślę nad kolorowymi końcówkami, różowymi albo niebieskimi ;) I chyba te drugie by mi lepiej pasowały, bo jak wiadomo tleniona blondyna i róż kojarzy się jednoznacznie ;p

    ReplyDelete
  10. Swietnie wygladasz z tym rozem;) sama bym pokombinowala ale moje czarne wlosy niestety nie daja mi szans:(

    ReplyDelete
  11. Super efekt! Co prawda ja mam troszke za ciemne wlosy i mogloby nie byc widac, ale... Moze jakis inny kolorek bym wyprobowala? ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania śliczne bransoletki :)

    ReplyDelete
  12. this hairstyle is great <3
    Really like =D

    X the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetnie ci wyszły końcóweczki :) może poobserwujemy się :)?

    ReplyDelete
  14. świetnie wyszło! podoba mi się!

    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  15. You hair colour is amazing!!!
    It is really difficult to get that kind of colour, but you did it !!!
    Christina xxx

    ReplyDelete
  16. Fajny efekt. Dawno temu też robiłam kolorowe końcówki.... markerem:))) Ale to był początek lat 90' Generalnie kiedyś mocno eksperymentowałam z włosami, kolorami, długościami. Chyba wyrosłam z tego, dlatego tak u mnie nudno pod tym względem:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja kiedys rozjasnialam woda utleniona i farbowalam bibuła ;)

      Delete
  17. mimo, że nie jestem fanka kolorowych włosów, to ten efekt podoba mi się:) jest taki subtelny ;)

    http://mebourel.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje, wlasnie taki efekt chcialam uzyskac :)

      Delete
  18. podoba, podoba! czesto jestes w Londynie? moglabys kiedys dac znac, ze wpadasz! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2,3razy do roku, pewnie ze dam znac nastepnym razem! fajnie bedzie sie spotkaz z blogerkami w UK stolicy :))))

      Delete
    2. dokladnie! to jestesmy w kontakcie:*

      Delete
  19. yeah, it's great !
    You are gorgeous with the new hair !
    x.o

    ReplyDelete
  20. thank you all for lovely comments!

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina