Friday, 16 March 2012

NEW IN 16.03.12

My outfit:
coat: Top Shop
shirt: H&M
pants, flats,belt: Primark
necklace: Miss Selfridge
bag: Zara


Witam Was serdecznie. 
Dzisiejsze zakupy bardzo sie udaly. Spodnie / legginsy jak na ten sezon przystalo musza byc w kwiaty. Moj wybor padl na te z zary, myslalam nad jednymi z River Island oraz H&M ale te mnie zauroczyly tym turkusowym kolorem.
Wstapilam rowniez do Primarku dzisiaj i co widze, nowa kolekcja! Top  jest idealny, wlasnie takiego kolorku szukalam i kroj mi sie tez podoba! Do tego ten wisiorek "rog" ktory kosztowal mnie tylko 1£. Pod koniec zagladnelam do Dorothy Perkins i ta branosletka sie stala moja wlasnoscia ;)

Hello everyone!.
Today I went shopping. This season pants / leggings must be in the flowers print . I choice those from Zara.  River Island and H & M have nice choice of flowery pants.
Also I went to Primark and what I see..... new collection! Top is perfect, such a nice colour and fit's perfect. This "horn" necklace cost me only £ 1. At the end of shopping I went to Dorothy Perkins and I found this "mint" bracelet ;)

kisses Martyna ;*

54 comments:

  1. great pants. your so beautiful you should be a famous hollywood star ;-)

    ReplyDelete
  2. that bag is sooo cute. and i love the floral pants!

    ReplyDelete
  3. love your floral pants!

    B&M fom

    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Też mam oko na te kwieciste spodnie z Zary. :)

    ReplyDelete
  5. Beautiful photos and outfit! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Same śliczne rzeczy :)) I piękny set zakupowy :)

    ReplyDelete
  7. kwiatowe spodnie są przepiękne i bardzo dobrze na Tobie leżą! :)

    ReplyDelete
  8. Śliczna ta bluzeczka beżowa i spodnie super - cudnie leżą !! :>

    ReplyDelete
  9. Piekne sa te spodnie a ta branzoletka to juz wogole <3

    ReplyDelete
  10. You look absolutely beautiful and I love everything about this new look!:*

    ReplyDelete
  11. beautiful pants!!!


    http://www.vigilantlense.com/

    ReplyDelete
  12. fajny zestaw!;)

    ReplyDelete
  13. We love your bag in here!:)

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    ♥ SHOP: http://www.saboskirt.com
    ♥ BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. thank you all for comments!!!!!
    have a nice weekend!

    dziekuje wszystkim za komentarze!!!!
    milego weekendu!

    ReplyDelete
  15. hi, i'm your newest follower
    i love your bag and i might go and buy it tomorrow
    vicky
    x

    ReplyDelete
  16. Genialnie wyglądasz w tych spodniach !! :)

    ReplyDelete
  17. wow spodenki są megaśne:D:)







    zapraszam;**

    ReplyDelete
  18. świetnie wyglądasz !:D zaprasza do mnie :)

    ReplyDelete
  19. I love the trousers.
    www.darkwingscity.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam to zdjęcie z nagłówka <3
    śliczne są te kwiatowe spodnie :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. przepiękny zestaw z koszulą jeansową, spodnie w kwiaty też bym bardzo chciała sobie kupić, ale niestety teraz pewnie bym się w nich nie dopięła:) ii ta biała bluzeczka - boże jak bym taką chciała!!!!!

    ReplyDelete
  22. ale jestes liczna i spodnie w kwiaty genialne ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Great floral pants, very pretty :)
    Have a great weekend!

    ReplyDelete
  24. Jejku, ta torba z Zary jest świetna!

    ReplyDelete
  25. Genialny outfit, świetne spodnie, jedne i drugie :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. You are beautiful same as your outfit! :) I´m new blogger here and if you would like my job you can folow me, I´ll be glad ! I admire you :)Have a nice weekend !

    ReplyDelete
  27. love your flats and new pants and bracelet! xx

    ReplyDelete
  28. ahhm z chęcią bym Ci te wszystkie nowości zabrała!:> noo albo chociaż pożyczyła hehe;) spodnie są fantastyczne, bluzka ma przepiękny kolor(+te falbanki i kołnierzyk<3) a bransoletka przecudowna!

    ReplyDelete
  29. dzieki dziewczynki za mile slowa! ciesze sie ze zagladacie na mojego bloga!

    thank you girls for comments! I'm glad that you visit my blog!

    ReplyDelete
  30. Boskie zakupy <3 Może i ja w tym roku nieco zaszaleję i sprawię sobie legginsy/spodnie w kwiaty. Twoje są przepiękne <3 <3 <3 A bluzka z Primarka bardzo mnie zaciekawiła..Ile kosztuje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej bluzeczka kosztowala 8£ , bylo duzo kolorow do wyboru, ale mi sie wlasnie ten kolorek spodobal! Pozdrowionka

      Delete
  31. Wow, I just found your Blog and I really like it :]

    Check out my Blog!!
    Have a nice Day! :*

    ReplyDelete
  32. torbeka mi sie podba, ten kolor ;)

    ReplyDelete
  33. Super zakupy! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. jak zwykle cudeńka u Ciebie. niesamowite są te spodnie we wzory, bransoletka i bluzeczka z przedostatniego zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  35. love the floral pants!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Spodnie i bransoletka fenomenalne! :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :) serdecznie zapraszam :))

    ReplyDelete
  37. prześliczny trench i ta torebka - cud i miód:)

    ReplyDelete
  38. Top i spodnie sa genialne, chyba tez musze sie wybrac o Primarka i sprawdzic co nowego maja:)

    ReplyDelete
  39. Świetna torba! Kształt urzeka. : ))

    ReplyDelete
  40. Oh My God! Genialna stlizacja, niczego bym nie zmieniła - płaszczyk, spodnie, koszula, baleriny - mega!!!
    i te wzorzyste, kolorowe spodnie - must have :)
    Buziaki,
    M. <3

    ReplyDelete
  41. love the flower print trousers!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  42. Rewelacyjny zestaw i świetne rzeczy :)

    ReplyDelete
  43. Świetnie wyglądasz w kwiatowych spodniach :) a w nich mało kto dobrze wygląda ;) więc jesteś baaardzo zgrabna :) PS> dziękuję za komentarz :)

    ReplyDelete
  44. Cudowne zakupy!Ja postawilam na kwiaty z H&M ale te spodnie Zary tez sa super.W koszulce Primarku juz sie zakochalam w przyszly weekend sprawdze czy pojawila sie juz w Hiszpanii.
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  45. fantastyczne zakupy. Bluzeczke z Primarka sprawilam sobie identyczna, rowniez w bialym kolorze. Bede obserwowac bo fajny blog. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  46. Musze sie jak najszybciej wybrac do Dorothy Perkins, bo zakochalam sie w tej bransoletce.

    Swietny blog.
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych x

    ReplyDelete
  47. Piękne rzeczy! Spodnie w kwiaty są genialne! :))

    ReplyDelete
  48. Też oglądałam te spodnie. Bardzo fajnie będą ożywiały cały strój. Bransoletka jest cudna :)
    Pozdrawiam, K.
    kaerax.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Lovely things :X

    http://www.fashionspot.ro/

    ReplyDelete
  50. You got some awesome stuff! Really like the pants and that Zara bag!

    www.plentyforpennies.blogspot.com
    Vintage Collar Necklace Giveaway

    ReplyDelete
  51. cholernie mi się podobają te spodnie:)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina