Sunday, 18 March 2012

MY FIRST GIVEAWAY!


Postanowilam ze musze sie jakos odwdzieczyc Wam za wieczne wsparcie mojego bloga!
Konkursu jest dla wszystkich ktorzy obserwuja moj blog.
  Jedyne co musicie zrobic to napisac ktory waszym zdaniem moj blog post jest najlepszy i dlaczego?  oraz podajcie swoj adres email.
Mam nadzieje ze nagroda sie Wam podoba.
Termin trwa do 24.03.12

I decided that I need somehow say THANK YOU for support my blog!
The giveaway is for everyone who follow my blog.
The rules of the competition is just to write  whith my blog post is the best and why? and say your e-mail.
I hope you like the price and giveaway.
The closing date is 24/03/12

kisses Martyna!

39 comments:

  1. Blog jest najlepszy, ponieważ prowadzisz go Ty. To Twoja osobowość 'robi' ten blog. :)

    ReplyDelete
  2. nice giveaway:)) love the golden box!

    Leonor
    http://thesparklinglemon.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Cool things!
    I love your header, it's quite nice :)

    ReplyDelete
  4. blog jest super, bo świetnie umiesz zaciekawić ludzi swoim stylem pisania i szczerze mówiąc ja bardzo często sięgam po Twojego bloga;) mówiąc tak bardzo lapidarnie oczywiście.
    Jesteś bardzo sympatyczną dziewczyną i widać to po tym w jaki sposób piszesz, o czym oraz po fotkach;) Buziaki;*

    g.ola@onet.eu

    ReplyDelete
  5. Kochana super giveaway ale nie bede pisac ktory post lubie bo wyjdzie ze wygralam po znajomosci hehe;) dlatego gratuluje osobie ktora wygra;)

    ReplyDelete
  6. Tak więc :) Na Twojego bloga trafiłam dzięki Ewelii, ktorą obserwuje już od dawna i subskrybuje na YouTube :) Ona w jednym swoim poscie poleciła Twojego bloga i tak tu sie znalazłam :)
    Rozumiem, ze liczysz sie z tym, ze wybór jedengo blog posta jest czymś mega trudnym ! Twoje wpisy jak i zdjęcia ze stylizacjami są przeboskie a recenzje kosmetyków są prawdziwe. Wydajesz sie być jedna z fajnieszych i szczerych blogerek + plus wieki za odpisywanie w komentarzach - co sie nie wielu blogerkom zdarza. :)
    Wybieram ten post :
    http://elmartina.blogspot.com/2012/03/outfit-of-day-9312.html

    DLACZEGO TEN ?
    Wybrałam post ze stylizacja, ponieważ jak widze w dodanych, ze Ty dodałas posta z ciuchami, to jestem tu pierwsza :)
    Podoba mnie sie połaczenie tak naprawde sportowych i luzackich butów i kurtki z koszylą i dodatkiem złotej biżuterii. Nie każdy odważyłby sie na takie połączenie, ale mnie sie jak najbardziej podoba.

    Już sie nie rozpisuje, bo mogłabym pisać w nieskończoność ! :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post.
    Klaudia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plus moj mail :
      beautycrasher@hotmail.com

      Delete
  7. I love your blog. You have a very nice style and every post is with a personal touch. Your header is really nice too. Your blog is fantastic and I love to follow you. This giveaway is really nice, I love the earrings and that box is fantastic. :)

    stefanija.vidzus@inbox.lv

    ReplyDelete
  8. lovely blog and nice give away!!!
    anna

    http://letourbillondelavie.com/
    annamariasant@hotmail.it

    ReplyDelete
  9. Proszę sprecyzować pytanie :"Jedyne co musicie zrobic to napisac ktory waszym zdaniem moj blog post jest najlepszy i dlaczego? "

    Czy mam opisać dlaczego lubię Twój blog czy, który post podoba mi się najbardziej? :) bo coś dziś nie kumata jestem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie: blog-post, czyli ktory post na moim blogu podoba sie najbardziej :)

      Delete
  10. Trafiłam przypadkiem, ale jestem pod ogromnym wrażeniem blog w moim stylu, super się czyta, interesujące inspiracje! Obserwuję z ogromnym zainteresowaniem Pozdrawiam http://futuristicchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo podoba mi się post z wypadu z Londynu. Dlaczego? Ponieważ pokazałaś swój outfit, zawarłaś w nim zdjęcia z podróży, która zaciekawiła na pewno nie tylko fanki mody, ale również tych, którzy uwielbiają podróżować. A ja jestem w grupie tych,którzy lubią modę oraz są ciekawi nowych miejsc:)

    mail: ankacradle@wp.pl

    ReplyDelete
  12. super cute stuff- love the jewels
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wooow amazing giveway! Everything what you have choosen is nice !:)
    I found your blog only last week ago and I am dependent I thing :D It is totaly my favourite blog :) I like your blog, I like your lifestyle ♥ I wish I was you only for a one day !!!! :)
    Wish you good luck and lots of folowers :)

    a.obonova@gmail.com

    ReplyDelete
  14. I love those bold feather drop earrings! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. AMAZING. Fabulous post, love. Thank you so much for sharing. I have a new outfit post all about giving back through fashion. Love to hear your thoughts. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Love your blog. want to follow each other?*

    ReplyDelete
  17. karolina.rzesy@gmail.com

    Trudno jest wybrac jeden blog post, ponieważ z wielką chęcią czytam Twoje posty i oglądam zdjęcia. :) no ale jak mam wybrac jeden to chyba wybiore ten http://elmartina.blogspot.com/2012/03/second-outfit-from-holiday.html ponieważ jesteś w nim promienna, wesoła i wypoczęta. Zdjecia z twoich wakacji przypominają mi o moich wakacjach;) i od razu człowiek jest weselszy i ma więcej energii w sobie!:) Czytając tamten post nie mogę się doczekać nadchodzących wakacji !:)

    ReplyDelete
  18. Masz świetnego bloga, nie bede brać udział w givaway bo to byłoby nie fair z osobami które śledzą go już od dawna, ale dodaję do znajomych :) Bardzo zazdroszcze Fashion Week ! :))

    ReplyDelete
  19. Najbardziej podoba mi sie chyba ten post: http://elmartina.blogspot.de/2012/01/inspired-by-rihanna.html
    ze wzgledu na uzycie tego projektora. Strasznie fajny pomysl i na zadnym blogu jeszcze takich zdjec nie widzialam, wiec oryginalnie na dodatek :)

    madame.katieu@googlemail.com

    ReplyDelete
  20. kolory lakierów podobają mi się :)

    ReplyDelete
  21. obserwuję: agnieszkazg
    email: agoooooosia@gmail.com

    Najbardziej podobał mi się post http://elmartina.blogspot.com/2011/12/christmas-day-and-my-birthday-on-same.html - urodziny i święta w jednym, to jest to :) z przyjemnością oglądało mi się Twoje prezenty :) i muszę to powiedzieć - zazdroszczę hehe :))

    ReplyDelete
  22. You are doing a great job here, i´ll be back soon.

    ReplyDelete
  23. I love your blog, Martyna! I hope this is an international giveaway, but even if it's not, I thought I could share my thoughts with you :) I'd love to win but I adore your blog even if I can't!

    I love your outfit of the day posts the best, I think. It shows me that real women can dress fashionably and you don't need to be a celebrity to do so. Two of my favorite outfits of yours were 15/3/12 and 9/3/12. Both look really classy and polished while still looking young!

    I also like that you make sure to post in English as well so I can read your blog! :)

    sblake1[at]student[dot]framingham[dot]edu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi Sarah, giveaway is for everyone! good luck :)

      Delete
  24. http://elmartina.blogspot.com/2012/03/weekend-in-london.html - jest to post który był jednym z najlepszych . Dlaczego? Lubię jak pokazujesz swoje podróże ,wycieczki itp . Inne posty np. te z twoich wakacji też były fantastyczne . :) pozdrawiam


    mój email to : mycha252@tlen.pl

    ReplyDelete
  25. Ja lubię wiele postów, bo lubię Cie podglądać. Piękne włosy i cera a także zawsze dobrany look i dodatki to synonimy które Cię definiują :)
    Przejrzałam posty wstecz, zastanawiałam się długo, myślałam, wertowałam, analizowałam a odpowiedź znalazłam kilka zaledwie postów wstecz, o tutaj:

    http://elmartina.blogspot.com/2012/03/nike-just-do-it.html

    Dlaczego?? Ano dlatego, że jestem wierną fanką biegania i obok tego posta przejść obojętnie nie mogłam. To mój konik, uwielbiam takie posty, uwielbiam podglądać innych w biegu...

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. email: obsession@onet.com.pl

    :)

    ReplyDelete
  27. ujęły mnie twoje tegoroczne wakacje !!:) i stylizację które zawsze są świetnie skompletowane !! blogerkix3@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Tak ciężko się zdecydować! Wszystkie są fantastyczna!

    ReplyDelete
  29. moim zdaniem Atlantic-pacific, nieziemsko łaczy ze sobą ubrania o różnych krojach, wzorach czy fakturach. Do tego stwarza fryzury ktore zawsze dodają końcowego smaku :) :)

    ReplyDelete
  30. Dawno, dawno temu (nie, nie za siedmioma górami czy lasami:) szukałam ciekawych inspiracji, fajnych kreacji i nietuzinkowych osobowości, osób, które w interesujący,ciekawy sposób opisują, przedstawiają na swym blogu fajne outfity, pokazują życie na obczyźnie, a wszystko odzdobione jest bardzo ładnymi, estetycznymi zdjęciami, dobrej jakości i TO LUBIĘ!
    Najpierw podglądałam cię "po cichu", bo nie byłam wdrążona w świat blogspota, teraz jako rasowa "bloggerka" posiadająca osobistego blogrolla cieszę się, że wciąż jesteś, tu w tym wirtualnym światku i nie przestajesz pisać.

    Postem, który mnie urzekł jest ten oto post http://elmartina.blogspot.com/2011/04/new-look-zdjecia-w-gazetach.html - duma mnie rozpierała, że kto jak kto, ale POLAK potrafi. Co z tego, że setki, tysiące wręcz kilometrów dalej od ojczyzny, ale dzięki Tobie świat przekonał się, że Polki to najpiękniejsze kobiety na świecie, a Ty chcąc nie chcąc jesteś Naszą wizytówką teraz w UK:))
    Poza tym, uwiebiam Twoje fotki z podróży, te z Kuby są hipnotyzujące i bardzo przyjemnie mi się je ogląda,więc wrzucaj, nawet pozostałe 1000 zdjęć:D

    Pozdrowionka
    Magdalena.

    przystanbabska@gmail.com

    ReplyDelete
  31. krótko i na temat.
    dlaczego?
    dlatego, że oprócz świetnych setów, które możemy tu oglądać jesteś uważam dla większości 'bohaterką'. udowadniasz, że marzenia się spełniają. wystarczy ciężka praca i wiara w siebie.
    nasze życie może być cudowne i takie o jakim marzymy wystarczy wierzyć, że tak będzie i konsekwentnie dążyć do celu!
    dlatego zaapeluję jeszcze do wszystkich dziewcząt obserwujących twojego bloga!
    dziewczyny często piszecie 'jakie ty masz cudne życie' wasz również może taki być wystarczy wierzyć w siebie i nie bać się zaryzykować. ja wiem, że łatwo się to pisze. czasami warto spróbować a jeśli się nie uda mieć świadomość, że robiłyśmy coś żeby było lepiej. lepiej spróbować i żałować jeśli nie wyjdzie niż żałować, że się nie spróbowało i całe życie myśleć jakby to było gdybyśmy jednak zaryzykowały.

    wiary w marzenia!
    5!

    ania2479@wp.pl
    Ania

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina