Monday, 26 March 2012

MORE SPRING


Jak ja kocham wiosne!
Kurtki juz dawno sa schowane gleboko w szafie! 
Dzisiejszy dzien jest bardzo sloneczny , zdjecia ktore sa na blogu sa zalegloscia z zeszlego tygodnia :) gdzie pod wieczor jeszcze bylo zimnawo ,teraz to juz nie ma szans na marynarki :) jest zdecydowanie za cieplo!
I love spring!
Jackets are buried deep in the closet!
Today is very sunny,but my pictures on today's post are from last week :) where the evening was still cold.
Now is much too warm for blazer's !

I was wearing: 
blazer, pants, bag: Zara
gold top: Dorothy Perkins
necklace, shoes: Primark
hail clip: H&M

kisses Martyna ;*


59 comments:

  1. świetna stylizacja, bardzo podobaja mi sie takie kolorowe leginsy. robiłaś coś z włosami?

    ola

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, mam pasemka ktore mialam zrobione od wakacji, w zaleznosci od swiatla widac je bardziej lub mniej ;)

      Delete
  2. Za ciepło na kurtki?! Zazdroszczę takiej pogody;) W Polsce co prawda Słońce świeci ale nie jest na tyle ciepło,aby pozbyć się kurtki :p Mimo to dawka promieni słonecznych niesamowicie mnie uszczęsliwia:)
    Świetne balerinki,torba i to coś co emituje gumkę go włosów;P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, to jest gumka do wlosow ze zlota metalowa ozodba, ktora wyglada ze jest owinieta we wlosy :)

      Delete
  3. fajnie, że pokazujesz wiosenne stylizacje zawierające najnowsze hity :) coraz bardziej zastanawiam się nad wzorzystymi spodniami, ale boję się, bo nie mam takich zgrabnych nóżek jak Ty... ale taką torbę to musze mieć!
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wszystko bym Ci chetnie ukradla! :D

    ReplyDelete
  5. Zawsze Twoje stylizacje mnie zachwycają i przyciągają moją uwagę :) Są bardzo eleganckie i rasowe :D

    ReplyDelete
  6. Zakochalam sie w tum look'u! Wygladasz niesamowicie! Swietne spodnie i torba!;))

    ReplyDelete
  7. Cudownie jak zawsze Martynko!!! Piękny set :)

    ReplyDelete
  8. Jak dla mnie idealne połaczenie - niczego bym nie zmieniła :)
    Pozdrawiam ciepło, Klaudia :)

    ReplyDelete
  9. Tez uwielbiam to lato w Manchester poczatkiem wiosny:) i Twoje spodnie!

    ReplyDelete
  10. beautiful again ! I like your hairstyle really suits you :)

    ReplyDelete
  11. You look so lovley!! Great :)

    http://shopaholichousewife.blogspot.de/

    ReplyDelete
  12. śliczne spodnie;)pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. ja dziś moją kurtkę jednak musiałam wyjąć ;/ cały set mi się bardzo podoba, tak od razu wakacyjniej i wiosenniej się robi na sercu ;p

    zapraszam do mnie
    zwierzakowna.blogspot.com
    facebook.com/zwierzakowna

    ReplyDelete
  14. spodnie w połączeniu z marynarką i butami <3 zazdroszczę pogodny, w Polsce w weekend ma być 6 stopni i deszcz!:O

    ReplyDelete
  15. ten kolor włosków Cię odmienił, wyglądasz w nich rewelacyjnie. :)
    a spodnie są moją miłością, chciałabym je mieć.
    super wyglądasz, jak zwykle :)))

    ReplyDelete
  16. these pants are lovely darling!! i need them in my life!!- jade xxx

    www.alright-blondie.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. o mom, genialnie wyglądasz! Wszystko zachwyca! Obserwuję :)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    ReplyDelete
  18. this is such a lovely Outfit ! I really love it. I am going to follow you !

    Besos Storm

    ReplyDelete
  19. Love your Zara printed pants!!!

    ReplyDelete
  20. clothes that are so different in style and colours they look so perfect together! great outfit and the pants are gorgeous!!

    ReplyDelete
  21. the pants look great and they work perfectly for spring!
    just a really nice outfit :)

    ReplyDelete
  22. Rewelacyjne połączenie!
    podoba mi się wszystko!:)

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz ,znakomita ta twoja stylizacja :)

    Blog też super,jestem tu pierwszy raz,ale na pewno wrócę :)

    Pozdrawiam

    Adam,

    http://bmagazyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. rewelacyjnie wyglądasz! :)
    bardzo podoba mi się zestaw, jak i Twój blog.
    Może miałabyś ochotę się poobserwować?
    Buziaki!

    ReplyDelete
  25. Martina you are classy as usual!
    Thanks for your sweet comment on my blog.

    Also, I have a flower necklace giveaway here: http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/2012/03/lace-flower-necklace-giveaway.html

    Dont forget to enter!
    xo
    Anastasia

    ReplyDelete
  26. cudne! naprawdę ślicznie wyglądasz :)
    masz może ochotę się poobserwować? :) buziaki!

    ReplyDelete
  27. Awesome pants and I WANT your bag!

    www.plentyforpennies.blogspot.com
    Vintage Collar Necklace Giveaway

    ReplyDelete
  28. Bardzo ładne spodnie. Super, że reszta ubrań nie robi im konkurencji.

    ReplyDelete
  29. dziekuje kochane za tak wiele komentarzy!
    niestety dzisiaj siedze w lozku z goraczka i dreszczami....:( pozdrawiam Was serdecznie!

    Thank you all for so many nice comments!
    Unfortunately, today I'm in bed all day because I have got cold....: ( See you soon!

    ReplyDelete
  30. Love the whole look but the pants are my favs!:X

    ReplyDelete
  31. You look like Olivia Palermo in blond. Love your pants, I´m so upsessed with this flower pants at the moment.
    Love J.

    ReplyDelete
  32. beautiful outfit!! i love your purse!

    www.evedeko.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. świetny outfit i powiem to po raz kolejny, genialne spodnei hehe :P

    ReplyDelete
  34. Combination of those pants and blazer is perfect :)

    ReplyDelete
  35. Ale ty piekna jestes! Swietna wiosenna stylizacja:-)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ohh uwielbiam te spodnie! szkoda, że nie mogę ich teraz zakupić -bo bym się w nie nie wbiła hhehe:)

    ReplyDelete
  37. masz piekny kolor wlosow a ja wlasnie w piatek ide zmienic wiec moze bym sobie taki zrobila :) jaki to jesli moge wiedziec??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam Cie sredecznie, mam pasemka na calej glowie i taki jest ich efekt koncowy ;)

      Delete
  38. I like your photos! Very nice outfit!! I'm excited for spring too!

    ReplyDelete
  39. i love your hair piece. lovely pants

    ReplyDelete
  40. I love so much this outfit!
    You look stunning.
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina