Tuesday, 20 March 2012

FIRST DAY OF SPRING


Wiosenna pogoda sprawia ze czuje sie znacznie lepiej!
Napelniam nie optymiznem i cisze sie kazda chwila dnia.
Jak ze dzisiaj jest pierwszy dzien wiosny, moje spodnie idalnie pasuja do tego dnia ;)

Nie zapomnij o moim konkursie- giveaway


Spring weather makes me feel much better and I love every moment of the day!
My pants fit perfect to today's day- first day of spring;)

Don't forget about my giveaway! 


I was wearing:
pants, bag, shoes: Zara
blazer: Reserved
top,gold bracelet: Primark
studs bracelet: Dorothy Perkins
watch: River Island

kisses Martyna :*

58 comments:

  1. Piękne połączenie! Bluzka i spodnie wyglądają razem przecudnie :)

    ReplyDelete
  2. wygladasz pieknie! swietna marynara, zreszta calosc kapitalna!

    ReplyDelete
  3. You look amazing! The Pants ♡

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Amazing blog post
    going to the trafford center tomorrow
    woop woop
    x

    ReplyDelete
  5. Super wyglądasz :) bardzo elegancko i z jajami hehe :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Fajne spodnie. ;) Rzeczywiście wiosennie.;)

    ReplyDelete
  7. love the colours in this outfit. The pants are amazing! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  8. no to mamy razem te porteczki-świetne są:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super! swietne sa i bardzo wygodne!
      p.s. jako ze moj tylek i noci maja ciezko w dopasowaniu odpowiednich spodni, zara wydaje sie idealna na moja figure ;)

      Delete
  9. cool pics!


    http://www.vigilantlense.com/

    ReplyDelete
  10. Wiosna w pełni u Ciebie :) Promiennie wyglądasz~!

    ReplyDelete
  11. piękna! cudowne masz spodnie!<3

    ReplyDelete
  12. Ale apetycznie wyglądasz! Naprawdę ma się ochotę na Ciebie patrzeć i patrzeć!!!

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajnie sie prezentujesz... Jak zawsze - mnie sie podoba :)
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    ReplyDelete
  14. Zjawiskowo wyglądasz w tych spodniach!!!

    ReplyDelete
  15. bardzo ładnie wyglądasz!

    zapraszam.

    ReplyDelete
  16. Adorable photos!! you looks so cute and i like your pants :)

    Hope you'll visit me :)
    Kisses, Elly

    ReplyDelete
  17. Po prostu CUDOWNIE!Pokochalam Twoje spodnie;)

    ReplyDelete
  18. ohhh nie mogę się na Ciebie napatrzeć!! spodnie, ta bluzeczka i karmelowa torba - wyglądasz przecudownie!!!

    ReplyDelete
  19. cześć. świetny blog! serdecznie zapraszam do mnie na www.malgorzata-m.blogspot.com ; mam nadzieję,że coś Cię u mnie zainteresuje c(;

    ReplyDelete
  20. hej dziewczyny, dziekuje ze mieliscie minutke dla mojego bloga!!!!

    hi girls,thank you for your time and comments!!!!

    ReplyDelete
  21. Thanks for your comment on my outfit!
    You look so beautiful here, I like all the stuff you're wearing, my fav piece is the bag!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyglądasz :) Te spodnie i buty są niesamowite i bluzka i wszystko, wszystko <3
    zazdroszczę pogody w uk …

    ReplyDelete
  23. love the pants and the shopper bag! Gorgeous!

    http://little-pm.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  24. Haha bez przesady z tą kreatywnością! :) Ja tylko obcięłam (w dodatku nieszczególnie ładnie bo nie miałam odpowiednich nożyc) kawałek materiału! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, jak Ty postanowilas ze cos zrobisz i to sie liczy!!! a niektorzy ida na latwizne i kupuja gotowe!

      Delete
  25. Oh so beautiful
    I really love this trousers

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. bardzo ładna koszula:)
    mam zapach ck euphoria i tak jak Ty uwielbiam go !

    ReplyDelete
    Replies
    1. cudnie pachnie, zabawne bo zawsze "zapachy" przypominaja mi pewne miejsca lub zdarzenia ;)

      Delete
  27. Very cool Outfit. I like it.

    ReplyDelete
  28. ta wiosenna stylizacja jest świetna :)

    ReplyDelete
  29. Hej:) Mam pytanie o buty, bo widzę że nosisz je często:) chciałam się spytać czy nie rozeszły Ci się one za bardzo? Kupiłam wczoraj identyczne rozmiar większe niż noszę normalnie, ale zastanawiam się czy nie wymienić ich na rozmiar prawidłowy, bo teraz są dobre ale boję się, że rozejdą się i będą spadać mi z nogi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej hej, ja kupilam w moim rozmiarze 38, na poczatku mnie troche obtarly na malym paluszku z tego wzgledu ze sa tak skrojone, teraz juz jest wszystko ok. Sa wykonane z miekkiego materialu wiec mysle ze jak zmienisz je na Swoj rozmiar, nie bedziesz miala z nimi wiekszego klopotu. Dzieki i pozdrawiam :))))

      Delete
  30. piękna torba :) ZAPRASZAM DO MNIE http://www.hausoferick.blogspot.com/2012/03/student.html nowa stylizacja :)

    ReplyDelete
  31. spodnie są przepiękne! *.*

    ReplyDelete
  32. Fun outfit! I love prints. So happy spring is here!

    ReplyDelete
  33. I want this bag! love your trousers too :)

    500daysoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. I am in love with your pants!:*

    ReplyDelete
  35. Wygladasz WSPANIALE! wszystko od stow do glow bym Ci zabrala!!:*

    ReplyDelete
  36. ślicznie :) spodnie rewelka, trójkątne noski i miętowa bluzka, jest stylówka :D

    ReplyDelete
  37. Love love love the bag so much..Want it so bad!! ;p
    http://lifewidmorbid.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  38. you look great!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Pants are sooo lovely! Wonderful outfit))

    ReplyDelete
  40. Super zestaw!
    Pasują do Ciebie te pastele :) Oj z miłą chęcią odziałbym się w ten zestaw ! :)
    Pozdrawiam, K.
    kaerax.blogspot.com

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina