Friday, 2 March 2012

DENIM TOP


Wiosna idzie.....mozna pwiedziec bo kurtki w Angli juz dawna sa schowane gleboko w szafie ;)
Dzisiejsza stylizacja jest jedna z moich ulubionych ostatnio. Postanowilam pokazywac nogi znacznie czesciej. 
Ja to jestem milosnikiem spodni i legginsow ale od jakiegos czasu spodnice i sukienki sa na pierwszym miejscu ;)

Spring is coming ..... I can say that winter jackets in England already have been put deep in the closet;)
Today's styling is one of my favorites lately. I decided to show my legs more often.
I'm a fan of pants and leggings but in this season I say Big Hello to skirts and dresses ;)

I was wearing:
denim top: Zara
skirt: House
shoes: Primark

Have a great day
Martyna ;*

11 comments:

  1. Love the outfit. Great post.

    ReplyDelete
  2. Nice blog! I'd be happy if you visited mine and became a follower! :)

    Missingsparkles.com
    INT'L GIVEAWAY

    ♥,
    Minna

    ReplyDelete
  3. Ja też dziś jestem w jeansowej koszuli w pracy :P ale w Polsce jest jeszcze za zimno na balerinki :/ Świetnie wyglądasz, a baleriny po prostu cudo
    Martyna

    ReplyDelete
  4. love the denim trend , you wear it well

    ReplyDelete
  5. Zdecydowanie bardziej podobasz mi się w spódniczkach ;) ...i tych pięknych balerinach ;)

    ReplyDelete
  6. Jeans zawsze będzie modny. I to bardzo pozytywnie jak ma się tego świadomość, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie jestem takiego samego zdania!

      Delete
    2. Ale masz szczupłe nóżki :> Musisz się pokazywać częściej w spódniczkach:)

      Delete
  7. Świetnie wyglądałaś ;) Byłam w tym samym czasie w Londynie :) Widzę, że Tobie pogoda również dopisała :) Pozdrawiam! K.
    kaerax.blogspot.com

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina