Sunday, 19 February 2012

ON THE GUARDALAVACA BEACH


Zdjecia zrobione w pierwszych dniach naszych wakacji. 
W pierwszym tygodniu wakacji wstawalismy bardzo wczesnie zeby nacieszyc sie pogoda i widokami. W pierwszym dniu kapalismy sie w oceanie juz o 8:30 rano ;)
Najlepsze jedzenie bylo na plazy, grilowany kurczak, mniam mniam!! 

Pictures taken in the early days of our holiday
In the first week of the holidays we got up very early to enjoy the weather and views. 
The first day we swim in the ocean very early at 8:30 in the morning ;)
The best food was at the beach, grilled chicken, yummy yummy!!

kisses
 Martyna:*


42 comments:

  1. Jej ale Ci zazdroszczę !!podróż życia !! a mogę zapytać ile taka przyjemność Was kosztowała ? Odp. na priv.:)(blogerkix3@gmail.com)

    PS. widoki cuuuuudneee !! wrzuć jak najwięcej zdjęć może przed kompem zamknę oczy i poczuję jakbym też tam byłą :P
    Pozdr. Karola

    ReplyDelete
  2. Sliczne zdjecia kochana;* Chetnie bym sie tam teraz przeniosla mam juz dosc tej pogody:(

    ReplyDelete
  3. ooooo ja tez tak chceee

    marza mi sie takie wakacjeeee

    plaza, morze...

    opalenizna:)

    ReplyDelete
  4. nie chcesz nas tam do siebie sciagnac? :PP wrrr tu tak zimno i brzydko.. normalnie zazdroszcze Ci:))

    sliczne zdjecia:)) Mam nadzeje, ze wypoczynek udany:)

    ReplyDelete
  5. mmm :) sama przyjemność :)

    ReplyDelete
  6. chciałabym tam być...uwielbiam plaże i morze:)

    ReplyDelete
  7. Przepiękne widoki ! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wow awesome pictures, i would love to be there right now ;)

    xx Daisy

    -> MY BLOG <-

    ReplyDelete
  9. Ohh jak Ci dobrze :) Super fotki !

    ReplyDelete
  10. chcialabym zostac na Kubie!!!!plaze sa nieziemskie i ludzie bardzo mili !

    I love to stay in Cuba!!! beaches are amazing and people are very nice!!!

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia naprawdę świetne! Zazdroszczę :))

    ReplyDelete
  12. thank you so much for your comment!
    and i love your blog, keep it up, girl!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    ReplyDelete
  13. ah jak ja ci zazdroszczę! przepiękne widoki!<3

    ReplyDelete
  14. ależ zazdroszczę! U mnie za oknem śnieżne widoki :/. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Trudno bylo wrocic do domu po takim cudownym wypoczynku!

    Was hard to back to "real life" after this holiday!

    ReplyDelete
  16. Wauw! Looks really great! Nice pictures!

    My Blog: MyFashionMind

    ReplyDelete
  17. ale śliczne zdjęcia i masz prze cudowną figurę ;)
    Pozdrawiam,Monia

    ReplyDelete
  18. oh tylko pozazdroscic!!! super zdjecia widze ze sie tez ladnie opalilas :)ja pod koniec sierpnia lece to Polski:):)
    Urszula

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki i mam nadzieje ze pobyt w Polsce sie uda! mam tez nadzieje ze lot szybko zleci ;)

      Delete
  19. JEstem ciekawa ile zapøacilißcie, bo niestety w Polsce w biurach podrózy wycieczka na Kube(8dni) waha sie w cenach 5-8tys....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej my pojechalismy na 2tyg i zaplacilismy 930£ za osobe, pozdrowionka

      Delete
  20. loving this!! what a great blog, keep it up!!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    ReplyDelete
  21. oh teraz to sie zdenerwowalam :P
    ja chce latooooooooo!
    super fotki<3

    ReplyDelete
  22. great pics! you are so pretty and your body is amazing!
    X

    ReplyDelete
  23. latooooooooo;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Och, sprawiłaś mi ogromną przykrość. Właśnie się zorientowałam jak długo muszę jeszcze czekać na wakacje! ;(

    ReplyDelete
  25. zazdroszczę tego wyjazdu !

    +zapraszam na konkurs :)

    ReplyDelete
  26. No... to zachciało mi się wakacji!:)

    ReplyDelete
  27. aż się tęskni za ciepłym latem.........

    ReplyDelete
  28. wooooowww...great pictures. i love this beach ;))) have a great time honye. kiss

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina