Thursday, 23 February 2012

NA PROSBE KAMILI


Dzisiejszy post bedzie z innej dziedziny.
 Zostalam poproszona przez moja czytelniczke Kamile, zebym wkleila na mojego bloga pare zdjec z kurtkami zimowymi wlasnie w takim stylu: "puchowych pikowanych kurtek i płaszczy puchowych z lekkim połyskiem paskiem w talii"  
Niestety co udalo mi sie zdobyc to jedynie ta kurtka z Zary. Angielki rynek juz konca stycznia ma wiosenne i letnie kolekcje w sklepach. Zaskoczylo mnie ze znalazlam kurtke tylko w jednym sklepie. Tego typu kurtki byly w sklepach cala zime i niestety nic juz nie ma ;(

Today's post will be a bit different.
I was asked by my reader, Kamila to have look in shops for winter jackets and and put on my blog a couple of pictures in this style: "feather quilted jackets and coats with a light sheen of downy belt at the waist"
Unfortunately I found only one quilted jacket in Zara .English market is ready for the spring and summer collection. I didnt found any winter collections in shops, even on sale :( 
  This type of jackets was in shops all winter and unfortunately is  nothing left ;(

kisses
Martyna


7 comments:

  1. whenever you come to Portugal just let me know - there'll cake and tea awaiting!!

    kisses

    ReplyDelete
  2. O MATKOO !!! PRZEŚLICZNY PŁASZCZYK <33

    ŚWIETNE ZDJĘCIA !!!

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWY POST :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/magorzata-grygiel-gifts.html

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/magorzata-grygiel-gifts.html

    XOXO <3

    ReplyDelete
  3. ładna kurtka :) i nie wiem jak Ty szukałaś bo ja co do sklepu wejdę są tam jeszcze rzeczy zimowe ;d

    +zapraszam do mnie na konkurs:)

    ReplyDelete
  4. No, fajna! Na pewno nie wygląda jak kołdra(z tym mi się przeważnie kojarzyły pikowane kurtki) :))

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina