Thursday, 5 January 2012

NEW UPDATE FOR A-List App






Jesli jestes posiadaczem iPhone albo "smart phone" mozes sciagnac sobie juz za DARMO A-List App
App ten zawiera nowinki z mody, urody oraz roznych idei w co i jak sie ubrac. Do tego dochodza rowniez wiadomosci co dzieje i bedzie sie dzialo w The Trafford Centre oraz rozne konkursy oraz znizek lub malych giftow do poszczegolnych sklepow.
Jesli masz ochote to sciagnij sobie tego app (a)

If you are the owner of the iPhone or "smart phone"  download a FREE  A-List App.
 This app contains news from the fashion, beauty, and different ideas on what and how to dress, also news what is happening and will happen in The Trafford Centre, discounts or small gifts.
 Its easy, just download The Trafford Centre  A-List  :)


kisses 
Martyna ;) 

11 comments:

  1. Ja jestem, wiec skorzystam, dobrze wiedziec, ze cos takiego jest. ;)

    Zapraszam rowniez na mojego bloga :

    http://lemonblondeno5.blogspot.com/

    LemonBlonde No5

    ReplyDelete
  2. I do love and have iPhone
    but OMG
    SO MANY THINGS TO DOWNLOAD ATLEAST EACH WEEK!

    will update my application list with this one as soon as i back to homeland !

    kisseees

    xx

    ReplyDelete
  3. Świetna aplikacja, niestety nie posiadam iPhone ;)

    ReplyDelete
  4. Ale fajne:D Niestety mam Nokie E5;p

    ReplyDelete
  5. Dzieki dziewczynki za komentarze, jak tylko macie okazje to sciagnijcie sobie ta aplikacje ;) milego dnia!
    Thanks Girls for comments, if you got a chance download this app!
    Have a great day!

    ReplyDelete
  6. heh, niestety nie jestem posiadaczką iPhone'a, ale mam iPada i może na niego też będzie ta aplikacja. :)

    ReplyDelete
  7. swietana aplikacja niestety ja mam telefon z androidem ;/
    mam prośbę, może weźmiesz udział w naszym rozdaniu? do wygrania bardzo ciekawa książka, opowiadania o Warszawie:) wieczorową porąc coś do poczytania po polsku ;)
    http://bemymusthave.blogspot.com/search/label/Konkurs
    Marty
    Marty

    ReplyDelete
  8. Love your blog!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    Ps. Follow each other???

    ReplyDelete
  9. YOUR BLOG IS SO CUTE!!I INVITE YOU TO VISIT MY BLOG AND IF YOU LIKE IT TO FOLLOW ME FROM GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU
    XOXO FROM ITALY
    A_C'EST MOI
    http://www.lamodeouicestmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. owhh love this app!!
    love you blog
    I started following you, I hope you will follow me back.
    xx

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina