Thursday, 22 December 2011

DECEMBER day 22






Jeszcze tylko 2 noce i beda swieta oraz moje urodziny!!!
Dzis szybki post ze zdjeciami z mojego zycia ktore mialy miejsce kilka godzin i dni temu :)
Nie moge sie juz doczekac swiat oraz przygotowywac do Wigilii.
p.s. chcialabym dodac ze spodenki kupilam w pracy na "aukcji" -sa nowe z TopShop-kosztowaly 34£ a ja mam je za 12,49£ supeeerrrr , i jeszcze jedna rzecz, koszulka z mojego autorstwa z nazwa mojego bloga!!

Only 2 nights and Christmas starts, and will be my birthday!
Today quick post with photos of my life that took place a few hours and days ago::
I can't wait for Christmas Eve.

p.s. I would like to add the shorts I bought at work on the "auction" -they are NEW from TopShop,cost £34 and I have them for £ 12.49 super, and one more thing, Tshirt designed by me and got the name of my blog!

5 comments:

  1. beautiful xmas photos , happy early birthday ;-)

    ReplyDelete
  2. Świętujesz podwójnie i zbierzesz prezenty,również podwójnie:) Ale masz dobrze;) Fajne spodenki i jeszcze tak tanio je dostałaś. Buziaki:)

    ReplyDelete
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania wybrana przez siebie torba
    Cambridge Satchel.

    POZDRAWIAM:*

    ReplyDelete
  4. Kochana Wesołych Świąt :))

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina