Friday, 9 December 2011

CHRISTMAS NIGHT OUT WITH THE GIRLS












Jako ze swiata sa juz niebawem zdecydowalysmy z dziewczynami z pracy ze wybierzemy sie na swiatecznego drinka ;)
Powiem szczerze ze jeszcze nie czuje tej swiatecznej atmosfery. Slucham swiatecznych piosenek, po sklepach i na miescie sa swiateczne dekoracje ale ja nic nie czuje. W sobote mam zamiar ubrac choinke i ozdobic dom.

Me and girls from work decided to go for a Christmas drink;)
To be honest I don't feel this seasonal atmosphere. I listen to christmas songs, the shops and the town got the Christmas decorations but I still feel nothing. On Saturday I'm going to dress up the Christmas tree and decorate the house.

kisses
Martyna :*

12 comments:

  1. może po ozdobieniu domu i ubraniu choinki poczujesz klimat. :)

    ja kupiłam ostatnio światełka choinkowe i jakoś bardziej świątecznie mi się zrobiło. :)

    ReplyDelete
  2. hej, mam nadzieje bo nie moge sie doczekac swiat!! a atmosfery nie ma :(

    ReplyDelete
  3. these photos are amazing and love the festive photos as well. wow your tall and very beautiful

    ReplyDelete
  4. fajny klimacik zdjec;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Lovely photos dear :)

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. swietny lokalik i widac że masz fajne koleżanki:)

    ReplyDelete
  7. Ale piękne miejsce!! A Ty cudownie wyglądałaś!!!

    ReplyDelete
  8. ja takze nie czuje świąt, chociaż niby wszędzie się mi narzucają.. myślę, że brakuje śniegu :).

    ReplyDelete
  9. klimatyczne fotki ;) a Ty jak zwykle stylowa ;)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina