Tuesday, 20 December 2011

CHRISTMAS NAILS FOR MY FRIEND


Dzisiejszy post bedzie o "przyklejanych" paznokciach, kotre mozna uzuc kilka razy. Uzylam do teg tipsy ktore uzywam do przedluzania paznokci na zelu lub akrylu.
Pierwszym krokiem jest wybranie idealnego rozmiaru tipsa. Znajdziesz do na wewnetrznej stronie tipsa.
Kiedy juz mamy wybrany caly zestaw tipsow musimy obciac"kieszonke" tipsa i dopasowac ja do naturalnego ksztaltu paznokcia. Nastepnie wedlug tego jaka dlugosc chcemy miec obcinamy tipsa. Szlifujemy brzegi i gotowe!
Ja te paznokcie zrobilam dla kolezanki z pracy wiec do pomalowania ich uzylam plasteliny na ktorej przymocowalam wykalaczki.  
Jesli robisz tipsy dla siebie samej mozesz pomalowac je po tym jak przykleisz je na swoje paznokcie.

Today's post will be about nails. I used tips nails that I use for gel or acrylic nails.
The first step is to choose the perfect size tips. You will find on the inside of the tips.
Once you have selected the set of tips we have to cut the "pocket" Tips and adjust it to the natural shape of the nail. Next we have cut the length of the tips.

 Grind the edges and all is done!

17 comments:

  1. Oh cool how fun xx
    www.rawfashionmagazine.com

    ReplyDelete
  2. great job and what's the name of the opi ?

    ReplyDelete
  3. Thank you girls for comments!!!

    DailyGlamour: OPI: bring on the bling-I love this shade!

    Dzieki marionachic za komentarz! ja tez lubie brokaty!!!!

    ReplyDelete
  4. Hello beautiful! I found your blog by chance looking at each other and I must say that I love it. You have a different and original style that has left me speechless. Your posts, so I can see, are great and you will see a great person. So I follow you from now on. I hope you pass by my blog, and if you like me as much as I like yours, follow me back. A great big kiss :)

    www.aunusualstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. amazing!

    Visit my blog and if u want, we can follow each other!!
    kiss
    www.thecurlylady.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Na takie brokatowe skusiłabym się:) Może uda mi się coś takiego wycisnąć z kosmetyczki, bo wygrałam manicure w jakimś salonie :)
    Robisz tipsy żelowe? JA robiłam ostatnie pół roku temu, już nie wracam do tego etapu:p Zniszczyłam sobie strasznie paznokcie.

    Dziękuję Ci za komentarz i wizytę:)

    ReplyDelete
  7. o qrde, te czarne wyglądają tak trochę hm.. makabrycznie :D

    ReplyDelete
  8. polish_gal: ja obecnie mam swoje naturalne pazurki. 5 lat temu skonczylam kurs przedluzania paznoki zelem I akrylem. Jako ze w pracy ciagle mi sie one lamaly zdecydowalam ze na razie nie bede sobie robila paznokci, ale zawsze na wakacje czy jakies imprezy mam pazurki zrobione! Co do zniszczonych paznokci po zelu lub akrylu to zawsze jest obawa zniszczenia paznokcia I zawsze one beda oslabione na jakisz czas.

    Pozdrowionka dla Wszystkich czytelnikow mojego bloga!!!!

    ReplyDelete
  9. love your nails!

    XOXO, BECCA
    http://www.fashion-train.co.uk

    ReplyDelete
  10. Ja jakoś nie potrafię się przekonać do przedłużanych paznokci. Ale muszę pochwalić ten piękny, brokatowy lakier <3

    ReplyDelete
  11. Love the glittery nails- kudos.

    ReplyDelete
  12. a ja zastanawiałam się do czego jest ta maszynka powyżej :D teraz już wiem ;P

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina