Friday, 30 September 2011

CHRISTMAS ALREADY?






Dzisiejszy post nie bedzie o modzie ;)
Robiac zakupy w jednym z ulubionych sklepow natrafilam na "swieteczne wystawy" i swiateczne dekoracje... Nie wydaje sie Wam ze troche za wczesnie...?  
Szczerze mowiac to ja juz sie swiet nie moge doczekac bo 25 grudnia sa moje URODZINY :)

Today's post will be not about the fashion;)
 When I was shopping at one of my favorite shops I was suprised when I saw a christmas exhibition and decorations... This seems to me a little too early ...?
 I can't wait for December 25th , because it is my BIRTHDAY :)

kisses
Martyna

49 comments:

  1. no way! december 25th is my daughters birthday!

    ReplyDelete
  2. I would love to see Christmas decorations all year, it's just such a cute time of the year. Love the giant sock!

    - Puck
    ONEOFPOINTS.com

    ReplyDelete
  3. Yes, I am surprised too. I can't believe it is almost that time of the year again. I love Christmas though.

    You look adorable!

    ReplyDelete
  4. Ooo mamy taką samą torbę :))) A na Święta zdecydowanie za wcześnie...

    ReplyDelete
  5. Kathy: primark gora!! ;)

    Thanks for comments, I know it is to early for christmas but I love all decorations and want to go back to this shop next week for some new stuff ;)

    Have a great day!!!

    ReplyDelete
  6. noo hahaha..love summer!!!
    kisses and have a nice day=)

    www.lapetiteblonde.com

    ReplyDelete
  7. A właśnie wczoraj myślałam o tej kwestii, kiedy święta pojawią się w sklepach..

    ReplyDelete
  8. CottonCandyINK: born on same day! Christmas Day!!!we are lucky girls;)
    Lapetiteblonde: I love Sumer but Christmas time is the best ;)
    Nika: szalenstw po sklepach w Anglii, mnostwo dekaracji ;)

    ReplyDelete
  9. juz swiateczne dekoracje? oszaleli. chyba za wczesnie. :D
    btw. sliczna bluzeczka. :)

    ReplyDelete
  10. Świetne.
    zapraszam:
    kartasia-kj.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Happy birthday on December 25th! You are so lucky you were born on Christmas day! :)
    We really love the pictures. :) It's so adorable! :) Christmas is really in the air. :)

    Much love from the SABO SKIRT girls!

    SHOP: www.saboskirt.com

    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. you look great in those pics!
    Do you want to follow each other?
    Loads of kisses.
    Ana ♥
    http://www.mysticlipstick.com/

    ReplyDelete
  13. aahhhh you've put me in a christmasssyyy mood! hahaha

    ReplyDelete
  14. I think you're a really talented blogger your blog is so pretty and every single post I've seen is so beautifully done.
    (& I would love you to check my blog dear :))

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  15. Hi! Do you want to follow each other ? :)) My blog is new, i need some support! :) Following back 100%.

    FOLLOW BUTTON
    http://alltutorialsyouneed.blogspot.com/
    Don't forget to leave a comment!
    XOXO

    ReplyDelete
  16. od początku września, za każdym razem gdy wchodzę do centrum handlowego, boję się, że usłyszę świąteczne piosenki....widzę, że moje obawy nie są bezpodstawne, teraz będę się bała jeszcze bardziej!

    ReplyDelete
  17. it definitely is too early for christmas decoration but i love christmas so much that i really dont mind :D xoxo, saskia

    ReplyDelete
  18. hmm, wg mnie ciut za wcześnie są te dekoracje świąteczne. dopiero robi się jesiennie a oni już o zimie i świętach. :)

    Ale dla Ciebie to im szybciej będą święta tym lepiej. :)

    ReplyDelete
  19. Mnie ostatnio na zakupach syn zaskoczył bo chciał kupić już kalendarz adwentowy, bardzo mnie zdziwił fakt pojawienia się mikołajów z czekolady we wrześniu. Jakoś ominęli w marketach dynie i przeskoczyli do mikołaja ;).

    ReplyDelete
  20. nice pics, i cant wait till xmas ! check out my blog ? http://mwanwan.blogspot.com if u like it would love you to follow it
    http://www.facebook.com/mwanwanmw
    x

    ReplyDelete
  21. Dziekuje za komentarze, mieszkajac w Anglii nic juz mnie nie zdziwi ;) nawet swiateczne dekoracje we wrzesniu ;)

    Thank you for your comments, living in England lots it things no longer surprised me;) even Christmas decorations in September;)

    ReplyDelete
  22. cute blog:) i follow you!!!

    xoxo A.

    ReplyDelete
  23. christmas is getting closer and closer! decorations have been out soo early this year

    ReplyDelete
  24. I like what you post here. If you have some time i´d like you check out my blog and follow me if you really want to.

    http://paquetevistasbien.blogpot.com

    ReplyDelete
  25. Dzięki ; *
    Mi się wydaje ze jest stanowczo za wcześnie na te wszystkie świateczne akcesoria : D dopiero zaczal się pazdziernik to nie normalne :D

    ReplyDelete
  26. Wow that's definitely early and I thought seeing halloween decorations in september was early. It must be nice having a Christmas/Birthday on the same day.

    xx
    Liz Lizo
    VOGUED-OUT

    ReplyDelete
  27. holy cow, christmas decorations already?? I'm not even ready for halloween!
    so crazyyy

    ReplyDelete
  28. jejj.. stanowczo za wczesnie na swieta!:)

    ReplyDelete
  29. niby za wczesnie na swieta ale juz zaczynam pomalu kolekcjonowac nowe ozdoby ;)

    supposedly it is too early for christmas, but I already beginning to slowly collect new decorations ;)

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam święta i chciałabym by trwały jak najdłużej, ale chyba taki ich urok, że są wyczekane. :)

    ReplyDelete
  31. I'm so excited for christmas! Ah you lucky thing, being born on the 25th? Do you get less presents?

    Fashion Dawgs

    ReplyDelete
  32. daily catwalk: to prawda, i te zapachy swiatecznych wypiekow! Bezcenne!

    Laura Scott: usually it is one present but it's big one ;)

    ReplyDelete
  33. haha look at the size of that stocking!

    ReplyDelete
  34. Nice bag!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. I love Christmas! I am so looking forward for them to arrive! Lovely outfit and pics! <3<3

    ReplyDelete
  36. NOOOOOO PLEASE! SUMMER IS HERE YET!!! haha

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  37. kurcze, a właśnie sobie myślałam, kiedy zobaczę jakieś świąteczne posty, wystawy itd :) ale u Ciebie klimatycznie :))

    ReplyDelete
  38. Zdecydowanie mnie to przeraża..

    ReplyDelete
  39. Haha no problem! How is it going in England?

    Xxx, Inès.

    ReplyDelete
  40. oMG co oni już nie wymysla..marketing nas zabije..:)

    ReplyDelete
  41. yes Christmas decorations are up once October hits. Wow your birthday is the same day as Christmas? So does that mean you get double the presents or they cancel each other out. haha

    -V

    Please keep in Touch: http://facebook.com/stylishlyme

    ReplyDelete
  42. Wow, that's incredibly soon! I don't even want to think about Christmas right now

    ReplyDelete
  43. do świąt jeszcze daleko, choć powiem, że to mój ulubiony okres w roku!
    zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    ReplyDelete
  44. Thank you so much for lovely comments!!!!


    Dziekuje kochani za wspaniale komentarze!!!!

    ReplyDelete
  45. hehe zdecydowanie za wczesnie, ale tak dziala marketing :) A swiat szczerze mowiac nie moge sie doczekac:)

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina