Sunday, 7 August 2011

ILLAMASQUA PERFECT MAKE UP!

























My new make up. I must say I was not convinced of whether to change my MAC to something else, but I took the risk and I am very happy. I bought foundation and lip gloss. Foundation stays on all day, hiding all the imperfections. Lip gloss shines beautifully , stays on lips for a few hours, does not dry the mouth!
 
Photos by Samantha, which probably already know from previous posts;)



Moj nowy make up. Jestem z niego bardzo zadowolona i musze przyznac ze nie bylam przekonana  czy chce zmienic mojego MAC na cos innego, ale zaryzykowalam i jestem bardzo zadowolona. Kupilam puder i blyszczyk do ust. Puder trzyma sie caly dzien, kryje wszystkie niedoskonalosci, co do blyszczyka to jest bardzo gesty, slicznie sie swieci i utrzymuje sie na ustach do paru godzin ,nie wysusza ust!
Zdjecia zrobila dla mnie Samantha,  ktora pewnie juz znacie z poprzednich postow ;)


11 comments:

  1. Cześć:) Przeglądałam Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, znalazłam tu wiele inspiracji... masz świetny styl i wydajesz się być bardzo sympatyczna :)
    Makijaż bardzo ładny, ślicznie podkreślone oczy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  2. boski makijaż,masz śliczne oczy:)

    ReplyDelete
  3. Beautiful!

    http://fashiablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ten makijaz jest zabójczy!!!:) i bardzo podoba mi się Twoja fryzura :)
    dziekuje za odwiedziny na mym blogu, twoj jesst bardzo sympatyczny, obserwuje :)

    ReplyDelete
  5. Mowilam Ci juz ze strasznie podoba mi ie ten makup powiem jeszcze raz:) genialnie!:)

    ReplyDelete
  6. pięknie! uwielbiam opalizujące kosmetyki!

    ReplyDelete
  7. bardzo ładny makijaż, ciemny ale nie mroczny super :)

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete

twitter : @el_martina , Instagram: @elmartina